شناسهٔ خبر: 57509647 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تلاش رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با کشورها

رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با محمد بن زاید، رئیس امارات تاکید کرد که توافقات ابراهیم (عادی سازی روابط) در این رژیم نزد همه طیف‌های سیاسی مورد اجماع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با محمد بن زاید، رئیس امارات تاکید کرد که توافقات ابراهیم (عادی سازی روابط) در این رژیم نزد همه طیف‌های سیاسی مورد اجماع است.

به گزارش روسیا الیوم، این دیدار پس از سفر هرتزوگ به امارات پس از بحرین و در منزل بن زاید انجام شد. او به بن زاید گفت: ما اکنون باید به ارتفاع مسیر برسیم یعنی سطح روابط فیمابین را بیشتر افزایش دهیم و آن را تقویت کنیم و کشور‌های بیشتری را به سوی توافق ابراهیم بکشانیم.

رئیس امارات نیز گفت که ما پلی بسیار قوی بین خود بنا کردیم که می‌توانیم به آن افتخار کنیم.

شایان ذکر است رئیس امارات امروز پیش از دیدار با هرتزوگ در سفری چند ساعته که به قطر داشت در دیدار با تمیم بن حمد آل ثانی، امیر این کشور، روابط بین دو کشور و راه‌های توسعه آن در زمینه‌های مختلف به ویژه در رابطه با تقویت پیوند‌های همکاری برادرانه علاوه بر تقویت همکاری مشترک کشور‌های عضو شورای همکاری را بررسی کرد.

این سفر دومین سفر بن زاید به دوحه پس از توافق العلا بود و بن زاید پیش از این در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دوحه رفته بود.

نظر شما