شناسهٔ خبر: 57509408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون‌ فوتبال شد؟

شنیده می‌شود هدایت‌الله ممبینی به‌عنوان جانشین داوود پرهیزکاری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون‌ فوتبال انتخاب شده است و پرهیزکاری نیز مدیریت مرکز ملی فوتبال را برعهده گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال در شهریورماه انجام گرفت و مهدی تاج با اکثریت آرا به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد، حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون از سمت خود کنار رفت و تاج، داوود پرهیزکاری را به سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال منصوب کرد.

اکنون و پس از گذشت سه‌ماه از حضور موقت پرهیزکاری در سمت سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال، دوران او به اتمام رسیده و پس از بررسی گزینه‌های نهایی برای جانشینی پرهیزکاری، تاج و اعضای هیئت‌رئیسه به جمع‌بندی نهایی رسیدند و بدین ترتیب از فدراسیون فوتبال شنیده می‌شود هدایت‌الله ممبینی داور پیشین لیگ‌برتر به‌عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال منصوب خواهد شد و کار خود را در فدراسیون آغاز خواهد کرد.

طبق شنیده‌ها، امروز یا روزهای آتی فدراسیون فوتبال به‌طور رسمی از انتخاب هدایت‌الله ممبینی به‌عنوان دبیرکل این فدراسیون رونمایی می‌کند. همچنین روز گذشته طی حکمی از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، داوود پرهیزکاری به‌عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال منصوب شد؛ در بخشی از حکم به پرهیزکاری آمده است: اهتمام به تکمیل زیرساخت‌ها در مرکز ملی فوتبال ایران در کنار سایر مسئولیت‌ها، از اهم وظایف جنابعالی به‌شمار می‌رود.

نظر شما