شناسهٔ خبر: 57509330 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

پدری: تنها با ۱۰ دقیقه بازی بد حذف می‌شویم

پدری هشدار داد که اسپانیا فردا نباید بازی را در هیچ مقطعی رها کند و ۱۰ دقیقه بازی بد برابر مراکش تاوان سنگینی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی اسپانیا در بازی سوم دور گروهی به ژاپن باخت، ولی در نهایت به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به آلمان به یک هشتم نهایی جام جهانی رسید و حالا باید برابر مراکش قرار بگیرد.

پدری، هافبک اسپانیا، در نشست خبری این بازی گفت: تعداد زیادی از بازیکنان مراکش در سطح اول فوتبال اروپا بازی می‌کنند و بازی بسیار سختی خواهد شد. ما برای مراکش نهایت احترام را قائلیم. آن‌ها بلژیک را شکست دادند و تیم اول گروه خود نیز شدند. خط هافبک بسیار قدرتمندی دارند و فیزیکی بازی می‌کنند. ما دوست داریم توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و می‌دانیم که مراکش سعی خواهد کرد ما را از وسط زمین پرس کند.

پدری در مورد شرایط خودش گفت: خوبم و از بازی برای تیم ملی لذت می‌برم. اینجا هم به من توپ زیادی می‌رسد و از بازی خودم لذت می‌برم. هم من و هم تیم، شکست برابر ژاپن را فراموش کرده ایم و بی تاب شروع بازی با مراکش هستیم. فکر نمی‌کنم انگیزه مراکشی‌ها بیشتر از ما باشد. هر بازیکنی از بازی در یک هشتم نهایی جام جهانی لذت می‌برد و اشتیاق حضور در آن را دارد. این نمی‌تواند تمایز بین مراکش و اسپانیا باشد. فکر می‌کنم شکست از ژاپن به موقع بود و درس گرفتیم. انگیزه تیم برای جبران آن شکست بسیار زیاد است. ما تیم بسیار خوبی هستیم و به توانایی‌های‌مان ایمان داریم.

پدری در پایان گفت: به مرحله‌ای رسیده ایم که تنها ۱۰ دقیقه بازی بد، باعث حذف می‌شود. برابر ژاپن اشتباهاتی داشتیم که دیگر نباید تکرار شوند. قطعا فردا اسپانیایی بهتر و متفاوت را خواهید دید. مطمئنم مراکش بازی ما با ژاپن را به خوبی آنالیز کرده است. همیشه می‌توان تغییر کرد و بهتر شد. مطمئنم نمایش بزرگی ارائه خواهیم داد تا پاسخ انتقادات تند روز‌های اخیر را بدهیم. ما تیمی جاه طلب هستیم و می‌خواهیم شادی را به ملت اسپانیا برگردانیم. من روی قهرمانی خودمان شرط بسته ام.

انتهای پیام/

نظر شما