شناسهٔ خبر: 57509328 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

انریکه: هدف اسپانیا رسیدن به بازی هفتم است؛ انگیزه زیادی داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: هدف ما رسیدن به بازی هفتم (فینال) در جام‌جهانی است و به همین دلیل انگیزه زیادی برای برتری مقابل مراکش داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو؛ لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از بازی با مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی که فردا (سه شنبه) ساعت ۱۸ و ۳۰ برگزار خواهد شد، اظهارداشت: هدف این است و از ابتدا همین بوده که هفت بازی انجام دهیم. من به تیم نمره خوبی می‌دهم، به جز آن ۱۰ دقیقه مقابل ژاپن. ما متقاعد شده‌ایم که می‌توانیم این مرحله را پشت سر بگذاریم. خودم از لحاظ روانی کاملا آماده هستم. بازیکنان هم از نظر محیط و جلسات تمرینی در وضعیت خوبی قرار دارند.

وی در مورد رقیب تیمش در دیدار فردا گفت: مراکش یکی از با انگیزه‌ترین تیم‌های جام‌جهانی است. آن‌ها در یک گروه بسیار سخت اول شده‌اند و انتظار دارم یک جشن فوتبال بین دو ملت با روابط بسیار خوب برگزار شود.

انریکه در پاسخ این سوال که آیا در صورتی که وقت اضافه با تساوی به پایان برسد، ضربات پنالتی را تمرین کرده اند یا خیر، گفت: من در طول سال از بازیکنانم تکلیف خواسته‌ام. از آن‌ها خواستم هر کدام با ۱۰۰۰ پنالتی به تمرکز برسند، زیرا تمرکز داشتن بسیار سخت است.

وی در خصوص اینکه در بازی فردا به احتمال زیاد ورزشگاه مملو از هواداران مراکش خواهد بود، گفت: بازی یک هشتم نهایی در یورو برابر کرواسی را به یاد دارم که تعداد هواداران ما سه برابر بود. اینجا، اما تعدادشان در ورزشگاه چهار یا پنج هزار نفر خواهد بود و بیشتر مراکشی‌ها هستند. ما با مراکش ارتباط بسیار خوبی دارم و از اینکه فردا ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد بود بسیار خوشحالم. معتقدم تنها باید از بازی لذت برد و این هم انگیزه زیادی به ما برای صعود خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما