شناسهٔ خبر: 57509225 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

پیام رئیس دانشگاه تهران در پی شهادت دانش‌آموخته بسیجی این دانشگاه

رئیس دانشگاه تهران در پی شهادت شهید احمد صالحی مله دانش‌آموخته بسیجی دانشگاه تهران پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در پی شهادت شهید احمد صالحی مله به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت شهید احمد صالحی مله دانش‌آموخته بسیجی و مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی، را به خانواده محترم این شهید و دانشگاهیان دانشگاه تهران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

این بسیجی دلیر که در مأموریت مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، افتخار نماد آموزش عالی و الگویی تمام عیار برای دانشجویان و دانش‌آموختگانی است که در تراز پروردگان دانشگاه مسئولیت‌پذیر اجتماعی، در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرین می‌شوند.

وقتی این شهید والامقام در مطلع سفارش‌های خود می‌گوید "وصیت من این است که تابع شرع مقدس اسلام و مذهب تشیع باشید. مطیع و گوش به فرمان و فدایی امام خامنه‌ای عزیز باشید. ادامه‌دهنده راه شهدا باشید و با تمام توان از حکومت جمهوری اسلامی دفاع کنید، نگذارید خون شهیدان پایمال شود. " دینداری و ولایتمداری را به عنوان تنها راه رهایی از فتنه‌ها و تعالی در زندگی به همه ما نشان داده است.

با آرزوی علو درجات برای این شهید والامقام، بار دیگر با امام و شهدا پیمان می‌بندیم که در مسیر دفاع از عزت و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، تا پای جان تحت رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای تداوم راه شهدا از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

سید محمد مقیمی

نظر شما