شناسهٔ خبر: 57509105 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

فوق ستاره کرواسی و معجزه‌ای که رخ داد

لوکا مودریچ، بعد از پیروزی کرواسی مقابل ژاپن گفت در این بازی به اندازه‌ای که از او انتظار می‌رود خوب کار نکرده است. مودریچ از دروازه‌بان کرواسی ستایش کرد و از نقش مهمش در این پیروزی گفت.

صاحب‌خبر -

لوکا مودریچ ، بعد از پیروزی کرواسی مقابل ژاپن گفت در این بازی به اندازه‌ای که از او انتظار می‌رود خوب کار نکرده است. مودریچ از دروازه‌بان کرواسی ستایش کرد و از نقش مهمش در این پیروزی گفت.

لوکا مودریچ ، کاپیتان و ستاره نامدار کرواسی، امشب در وقتهای اضافه انتهای بازی تیمش مقابل ژاپن در یک چهارم نهایی جام جهانی قطر تعویض شد و در ضربات پنالتی حضور نداشت.

مودریچ در پایان بازی در مصاحبه با خبرنگاران اذعان کرد در طول مسابقه به اندازه‌ای که از او انتظار می‌رفت خوب بازی نکرده است. او همچنین گفت تیم کرواسی هم در این دیدار به اندازه کافی خوب نبود. کاپیتان کرواسی گفت از پیروزی و صعود تیمش بسیار خوشحال است و نقش دروازه‌بان تیمش را در این صعود بسیار پررنگ می‌داند.

کاپیتان کرواسی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

صعود ژاپن از گروه مرگ تصادفی نبود

انگار نمی‌توانیم بدون درام و هیجان زندگی کنیم. بازی خیلی سختی بود مقابل تیمی که بازی با آن اصلا دلپذیر نیست. تیمی دونده و از نظر فیزیکی قوی. اصلا تصادفی نبود که آنها از گروه سخت‌شان به عنوان صدرنشین صعود کردند.

دروازه‌بان کرواسی معجزه کرد

ما در سطح خودمان بازی نکردیم ولی مهم است که به یک‌چهارم نهایی رسیدیم و از این بابت خیلی خوشحالم. به همه تبریک می‌گویم. در نیمه اول دو یا سه فرصت گلزنی داشتیم و اگر گل می‌زدیم بازی در جهت بهتری پیش می‌رفت. با این حال در این بازی شخصیت‌مان را نشان دادیم و به پنالتی‌ها رسیدیم و لیوی، دروازه‌بان ما، امروز معجزه کرد.

اواخر نیمه اول افت کردیم و گل خوردیم

ما درست بازی نکردیم. البته بازی را خوب شروع کردیم ولی از اواخر نیمه اول افت کردیم. خودمان نبودیم و همین بود که گل خوردیم. در رختکن به این نتیجه رسیدیم که جلو بکشیم و خط‌ها را از جلوتر ببندیم و در نیمه خودمان متوقف نشویم. در این نیمه هم چند شانس داشتیم ولی بازی خیلی سخت بود. اما در نهایت ما بودیم که صعود کردیم و مهمترین چیز همین است.

 

نظر شما