شناسهٔ خبر: 57508993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح تعزیراتی نظارت و بازرسی داروخانه‌ها در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طرح تعزیراتی نظارت و بازرسی داروخانه‌ها در کرمانشاه اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : اجرای طرح نظارت و بازرسی از داروخانه‌ها با حضور بازرسین معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: آغاز این طرح از سیزدهم آذرماه بوده و با حضور اکیپ‌های گشت مشترک بازرسی به صورت روزانه در استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی از داروخانه‌ها موارد احتکار و گران فروشی دارو بررسی خواهد شد و داروخانه‌های متخلف پس از ارجاع به کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی به منظور اعمال جریمه در تعزیرات حکومتی مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: تاکنون تنها یک پرونده احتکار سرم در یک باب منزل کشف شده است که با تشکیل پرونده، تخلف در دست رسیدگی قرار دارد.

شاهی خاطرنشان کرد: دارو‌های عرضه شده توسط داروخانه‌ها از نظر قیمتی با نرخ‌های موجود در سامانه معاونت غذا و دارو مطابقت داده می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه اعمال تغییر در قیمت‌ها گرانفروشی محسوب می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: شهروندان هرگونه موارد تخلف را از طریق شماره‌های تماس ۱۳۵ و ۱۲۴ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۳۵ اطلاع رسانی کنند و در تعزیرات حکومت در اسرع وقت رسیدگی می‌شود .

نظر شما