شناسهٔ خبر: 57508992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره بازرگانی داخلی صمت بوشهر:

شرکت‌های پخش در استان بوشهر ساماندهی می‌شوند

بوشهر- رئیس اداره بازرگانی داخلی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته شرکت‌های پخش در استان بوشهر ساماندهی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهران متوطن عصر دوشنبه در نشست با شرکت‌های پخش اظهار داشت: در راستای تسهیل گری در تأمین و توزیع انواع کالاها نظیر مواد غذایی و دارویی، مواد شوینده و بهداشتی و غیره، تشکیل انجمن شرکت‌های پخش در استان یک امر ضروری و مهم است.

رئیس اداره بازرگانی داخلی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اهمیت شفاف سازی در چرخه توزیع کالا در استان عنوان کرد: از طریق بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا در بازار، از فعالیت توزیع کالا توسط شرکت‌های پخش فاقد مجوز در استان بوشهر جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت توزیع و بدون واسطه کالای با کیفیت و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه افزود: گشت مشترک با حضور نمایندگان بازرسی و نظارت صمت و اداره نظارت بر اماکن عمومی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

متوطن بیان کرد: به منظور اجرای قوانین حاکم مبنی بر جلوگیری از هرگونه فعالیت اقتصادی بدون اخذ مجوز، در مرحله اول شرکت‌های پخش مورد نظر اخطار کتبی دریافت و جهت اخذ مجوز قانونی به اداره کل صمت هدایت می‌شوند.

رئیس اداره بازرگانی داخلی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در صورت عدم تمکین، برخورد لازم بر اساس قوانین و مقررات جاری خواهد شد.

نظر شما