شناسهٔ خبر: 57507123 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

طلسم ۲۰ ساله شکسته می‌شود؟

موج نیوز

تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل احتمال دارد در فینال جام جهانی به مصاف هم بروند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین که به گمان بسیاری بهترین تیم‌های جهان و لایق‌ترین برای کسب عنوان قهرمانی قبل از مسابقات عنوان می‌شدند در مسابقات خود در جام جهانی آمار کاملا موفقی ندارند و در بازیهای خود ضعف‌های مختلفی برابر حریفان داشته‌اند.

آرژانتین برابر عربستان باخت و برابر استرالیا شکننده نشان داد و برزیل به کامرون باخت و تنها ۳ گل در ۳ بازی زد تا تهاجمی‌ترین تیم جهان حتی از ایران هم کمتر در مسابقات خود گل زده باشد

در حال حاضر تیم‌های فوتبال فرانسه، انگلستان و هلند بر اساس آمار و توان عملکرد، معتبرترین تیم‌های اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی نشان داده‌اند.

انگلستان، ۳ برد با حداقل اختلاف ۳ گل به دست آورده، هلندی‌ها بدون شکست بوده و ۲ برد با اختلاف حداقل ۲ گل داشته‌اند و تیم ملی فرانسه هم به جز باخت به تونس، ۳ برد خوب داشته‌اند که بردهای ۳-۱ برابر لهستان و ۴-۱ برابر استرالیا جذاب‌ترین بردهای این تیم بوده است.

هیچ تیم دیگری به اندازه این سه تیم در مسابقات فوتبال جام جهانی قدرتنمایی نکرده‌اند و اگر همین تیم‌ها مدعی قهرمانی در مسابقات فوتبال جام جهانی بمانند، باید گفت که جام جهانی که از سال ۲۰۰۲ به جز اروپایی‌ها به هیچ تیمی نرسیده است، باز هم به تیم‌های فوتبال از این خطه برسد.

نظر شما