شناسهٔ خبر: 57505982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیر تیم بسکتبال ذوب‌آهن: خوب شروع نکردیم اما پایان خوشی داشتیم

مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از پیروزی مقابل آویژه صنعت مشهد گفت: در شروع بازی خوب کار نکردیم و اسیر یارگیری خوب بازیکنان حریف شدیم ولی با تجربه‌ای که بازیکنان‌مان داشتند، در کوارتر چهارم توانستیم بازی را در دست بگیریم و پیروز شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پیمان صداقت‌نیا مدیر تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از پیروزی مقابل آویژه صنعت مشهد در رقابت‌های لیگ برتر آقایان کشور، اظهار داشت:‌در ابتدای فصل تعدادی از بازیکنان‌مان در اردوی تیم ملی بودند و همچنین یارگیری خوبی نداشتیم و با کمبود بازیکن مواجه بودیم به همین دلیل نتوانستیم آماده‌سازی خوبی داشته باشیم؛ اما اکنون شرایط تیم از لحاظ بدنی و هماهنگی بین بازیکنان بهبود یافته و تیم منسجم‌تری داریم.

وی افزود: سجاد مشایخی و ارسلان کاظمی را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نداشتیم و امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

مدیر تیم بسکتبال ذوب‌آهن ادامه داد: هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تاکنون حمایت‌های خوبی از ما انجام دادند و به تعهدات‌شان در قبال تیم عمل کردند؛ تلاش می‌کنیم تا در نیم فصل دوم هم شرایط خوب خودمان را حفظ کنیم و جایگاهی که درخور شان ذوب‌آهن است کسب به دست بیاوریم.

وی در رابطه با شرایط تیم برای مسابقات غرب آسیا تصریح کرد: امروز جلسه‌ای با هیئت ‌مدیره باشگاه داشتیم و امیدوارم در جهت جذب بازیکن خارجی و تقویت تیم برای مسابقات غرب آسیا به ما کمک کنند، البته همانطور که گفتم تاکنون آن‌ها به همه تعهدات‌شان عمل کردند ولی باز هم تلاش می‌کنیم تا با تعامل و همکاری آن‌ها نماینده خوبی برای استان و کشورمان در رقابت‌های آسیایی باشیم.

صداقت‌نیا درباره نوسانات تیم در این بازی بیان کرد: بازیکنان حریف در ابتدای مسابقه دفاع خیلی خوبی انجام دادند و کمی طول کشید تا بازیکنان ما شرایط خوب خودشان را به دست بیاورند و متأسفانه سرمربی ما هم اخراج شد و این کار را برای ما سخت کرد اما با تمرینات و آنالیزی که انجام داده بودیم توانستیم در نهایت پیروز این مسابقه شویم.

انتهای پیام/174/.

نظر شما