شناسهٔ خبر: 57502536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مارکا: توافق کریستیانو رونالدو با النصر عربستان

نشریه اسپانیایی مارکا نوشت: "کریستیانو رونالدو از اول ژانویه برای النصر بازی خواهد کرد."

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو از اول ژانویه برای النصر بازی خواهد کرد. قراردادی که این فوتبالیست پرتغالی را با تیم عربستانی متحد می‌کند، طبق اعلام هفته گذشته برای مدت دو فصل و نیم خواهد بود.

این مهاجم دو روز قبل از حضور در جام جهانی قطر به رابطه خود با منچستریونایتد پایان داد و می‌توانست با هر تیمی مذاکره کند و باشگاه النصر عربستان از همان ابتدا بیشترین علاقه را نشان داد.

این قرارداد علاوه بر نماد بزرگ (فقط کمتر از صد میلیون یورو) با انگیزه‌های اقتصادی از طریق تبلیغات احاطه شده که ستاره پرتغالی را به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان معرفی می‌کند.

مجموع درآمد رونالدو با باشگاه النصر عربستان نزدیک به 200 میلیون یورو در هر فصل خواهد بود. مسی و نیمار در پاری سن ژرمن حق تصاویر زیادی دریافت می‌کنند اما 75 و 70 میلیون آن‌ها در هر فصل با آنچه کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی دریافت می‌کند، فاصله زیادی دارد.

حتی با مرور لیست پردرآمدترین‌ ورزشکاران در ایالات متحده، همه آن‌ها با پول وعده داده شده به بازیکن پرتغالی فاصله زیادی دارند. کریستیانو رونالدو قرار است تیمی را همراهی کند که به دنبال بازیابی سلطه از دست رفته در رقابت‌های لیگ عربستان است.

نظر شما