شناسهٔ خبر: 57502107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ارائه آموزش‌ مهارتی برای ۶۷۴ هنرجو در ۹ شهرستان خراسان جنوبی

سپیده قلندری اسفدن

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ارائه آموزش‌های مهارتی برای ۶۷۴ هنرجو در ۹ شهرستان، با مشارکت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدعلیرضا موسوی نژاد، امروز دوشنبه ۱۴ آذر در مراسم انعقاد تفاهم نامه برون سپاری آموزش‌های مهارتی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای که در محل اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، تصریح کرد: این تفاهم نامه با با هدف افزایش دانش فنی و توسعه منابع انسانی متخصص و ماهر در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش امضا شد.

وی ادامه داد: بهره برداری بهینه از تمام ظرفیت‌های در دسترس، ارتقای بهره وری و کیفیت تولیدات هنرستانی با محوریت اجرای طرح‌ها و برنامه‌های اشتغال محور،  ارتقای سطح دانش فنی و مهارتی با استفاده از ظرفیت‌های فنی و حرفه‌ای از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه ارائه این آموزش‌ها نیازمند یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار است که به محض ابلاغ اعتبار پرداخت می‌شود، بیان کرد: انعقاد این تفاهم نامه در راستای توسعه متوازن رشته‌ها از یک طرف و  ایجاد رشته‌های به روز در هنرستان‌ها از دیگر سو، یاری رسان خادمین نظام تعلیم و تربیت در بهارستان علم و ادب می‌شود.

موسوی نژاد، همفکری و هم افزایی بیشتر خادمین نظام تعلیم و تربیت و اداره کل آموزش‌های فنی وحرفه‌ای را زمینه ساز شکوفایی اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار و استفاده از ایده‌های هنرجویان در توسعه و تولید محصولات دانش بنیان خراسان جنوبی دانست.

انتهای پیام 

نظر شما