شناسهٔ خبر: 57502040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شرکت‌های پخش کالا در استان بوشهر ساماندهی می‌شود

رئیس اداره بازرگانی داخلی صمت استان بوشهر گفت: شرکت‌های پخش کالا و محصولات مختلف در استان برای تسهیل در توزیع انواع کالاها ساماندهی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، مهران متوطن ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی، معاون بازرسی و نظارت صمت و تعدادی از شرکت‌های پخش، اظهار داشت: در راستای تسهیل‌گری در تأمین و توزیع انواع کالاها نظیر مواد غذایی و دارویی، مواد شوینده و بهداشتی و دیگر محصولات، تشکیل انجمن شرکت‌های پخش در استان یک امر ضروری و مهم است.

رئیس اداره بازرگانی داخلی صمت استان بوشهر با اشاره به اهمیت شفاف‌سازی در چرخه توزیع کالا در استان عنوان کرد: از طریق بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا در بازار، از فعالیت توزیع کالا توسط شرکت‌های پخش فاقد مجوز در استان بوشهر جلوگیری می‌شود.

متوطن با اشاره به اهمیت توزیع و بدون واسطه کالای با کیفیت و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه خاطرنشان کرد: گشت مشترک با حضور نمایندگان بازرسی و نظارت صمت و اداره نظارت بر اماکن عمومی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر برخورد با هر گونه فعالیت اقتصادی بدون مجوز گفت: به‌منظور اجرای قوانین حاکم مبنی بر جلوگیری از هر گونه فعالیت اقتصادی بدون اخذ مجوز، در مرحله اول برای شرکت‌های پخش مورد نظر اخطار کتبی صادر و برای اخذ مجوز قانونی به اداره کل صمت هدایت می‌شوند و سپس در صورت عدم تمکین ، برخورد لازم بر اساس قوانین و مقررات جاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/190/

نظر شما