شناسهٔ خبر: 57501790 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جعفری: ثابت کردیم نتایج ما در لیگ یک اتفاقی نیست

حرف‌های مهاجمی که دوبار به پرسپولیس گل زد!

مهاجم تیم شمس آذر قزوین کسب تساوی مقابل پرسپولیس را دلیلی بر اثبات شایستگی‌های تیم خود عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش " ورزش سه"، شمس آذر قزوین که در حال حاضر با 30 امتیاز در صدر جدول لیگ آزادگان پیشتازی می‌کند و با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌هایش یعنی خیبر خرم آباد و فجر سپاسی اختلاف 7 امتیازی ایجاد کرده، خود را برای ادامه این رقابت ها آماده می‌کند. بر اساس برنامه اعلام شده این تیم باید روز 28 آذر با خلیج فارس ماهشهر دیدار کند.

آنها طی یک مسابقه تدارکاتی توانستند پرسپولیس را با نتیجه 2 بر 2 متوقف کنند و هردو گل شمس‌آذر در این دیدار توسط رحمان جعفری به ثمر رسید. به همین بهانه گفت و گویی را با مهاجم گلزن تیم صدرنشین لیگ دسته اول انجام دادیم.

مهاجم شمس‌آذر درباره وضعیت تیمش در تعطیلی مسابقات بیان کرد:‌ برنامه کلی ما در تعطیلات به این صورت بود که بعد از چند روز استراحت، تمرینات فشرده ای در صبح و بعد از ظهر برگزار کردیم. در این مدت سه بازی دوستانه انجام دادیم که هر سه بازی با تیم‌های لیگ برتری بود. دو بازی با تیم آلومینیوم اراک و یک بازی هم با پرسپولیس داشتیم.

او درباره دوگلی که مقابل پرسپولیس در بازی دوستانه به ثمر رساند،‌ گفت: در مورد بازی پرسپولیس باید بگویم که بازی بسیار خوب و پرفشاری بود و ارزیابی بسیار خوبی برای تیم شمس آذر به همراه داشت. خدا را شکر توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم. ابتدا دوگل زدیم و جلو افتادیم ولی در ادامه پرسپولیس توانست گلزنی کند و بازی مساوی تمام شد. متوقف کردن پرسپولیس به خوبی نشان داد نتایجی که تا به اینجای فصل کسب کرده‌ایم بی‌دلیل نبوده است.

مهاجم صدرنشین لیگ دسته اول درباره شانس صعود شمس آذر به لیگ برتر تاکید کرد:‌شرایط شمس آذر هم به لطف خدا تا به اینجا خوب بوده است. مالکین باشگاه و تیم مدیریتی چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ مسائل مالی همه جوره بچه های تیم را حمایت کرده‌اند و هیچ کم و کاستی وجود ندارد. ما هم با تمام تلاش سعی کردیم بهترین نتایج را تا اینحای فصل بگیریم و انشالله ادامه فصل هم با همین قدرت پیش برویم تا به خوبی جواب اعتماد و محبت مدیریت را بدهیم.

جعفری که در صدرجدول گلزنان لیگ یک است،‌ درباره احتمال آقای گلی اش افزود:‌امسال از لحاظ بدنی و فنی شرایط خوبی دارم و با توجه به نوع فوتبالی که تیم ما بازی میکند در هر مسابقه خلق موقعیت‌های زیادی داریم و من هم از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده میکنم. این را هم باید اضافه کنم که هیچ یک از این گل‌ها بدون تلاش بچه‌های تیم به ثمر نرسیده و همه این موفقیت‌ها نتیجه تلاش، همدلی و کار تیمی بوده است.

نظر شما