شناسهٔ خبر: 57501302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رونالدو - چلسی: این انتقال هنوز هم ممکن است!

کریستیانو رونالدو پس از جدایی از منچستریونایتد، با وجود پیشنهاد بزرگ از عربستان، همچنان آماده پیشنهاد انتقال چلسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بر اساس گزارش‌ها، کریستیانو رونالدو با وجود پیشنهاد سالانه 173 میلیون پوند از سوی عربستان سعودی همچنان آماده پیشنهادات دیگر است.

منچستریونایتد ماه گذشته رونالدو را پس از انتقاد آشکار از باشگاه در مصاحبه‌ای با پیرس مورگان اخراج کرد. رونالدو که این روزها با پرتغال در جام جهانی حضور دارد، حالا بازیکن آزاد است.

به گفته ساندی میرر، این بازیکن 37 ساله همچنان آماده پیشنهاداتی است که شامل هرگونه پیشنهاد احتمالی از سوی چلسی هم می‌شود.

تاد بوهلی، مالک باشگاه چلسی، علاقه مند بود رونالدو را در تابستان به عنوان اولین خرید به استمفوردبریج بیاورد و ممکن است وسوسه شود که دوباره برای جذب او تلاش کند.

سپس توماس توخل، سرمربی چلسی چندان مشتاق نبود و گزارش‌ها حاکی از آن است که سرمربی فعلی یعنی گراهام پاتر نیز همین احساس را دارد. رونالدو تنها پس از جام جهانی در مورد آینده خود تصمیم می‌گیرد.

مهاجم سابق منچستریونایتد در حال حاضر برای بازی یک هشتم نهایی پرتغال مقابل سوئیس در روز سه شنبه آماده می‌شود. تیم النصر عربستان پیشنهاد خیره کننده 173 میلیون پوند در سال را ارائه کرده که باعث می‌شود او به پردرآمدترین ورزشکار تاریخ تبدیل شود.

اما رونالدو مشتاق ادامه بازی در لیگ قهرمانان است. تصور می‌شود باشگاه سابق او یعنی اسپورتینگ لیسبون نیز علاقه مند به همکاری دوباره است اما تیم پرتغالی قبلاً از لیگ قهرمانان این فصل حذف شده است.

از سوی دیگر، چلسی همچنان در این مسابقات حضور دارد. آبی ها قرار است در سال جدید میلادی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف بوروسیا دورتموند بروند.

نظر شما