شناسهٔ خبر: 57501208 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد:

ترافیک سنگین در معابر پایتخت | لزوم رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی تهران خبر داد و از رانندگان درخواست کرد از عجله و شتاب خودداری کرده و با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز رانندگی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین سرهنگ مجید رنجبر جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفتگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت اظهار داشت:‌در حال حاضر معابر ورودی و بزرگراهی پایتخت ترافیک نسبتا سنگین‌تری را نسبت به روز‌های آتی در برداشته، اما نسبت به دیروز وضعیت بهتر است.

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: ترافیک در بزرگراه همت در مسیر غرب به شرق از محدوده پل شهید باکری تا پل کردستان سنگین است؛ همچنین در بزرگراه حکیم مسیر غرب به شرق از دهکده المپیک تا روبه‌روی برج میلاد ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی وضعیت تردد در آزادراه تهران ـ کرج از پل آزادگان به شرق و همچنین تا محدوده شهید رحمانی را سنگین ارزیابی کرد و گفت: جنوب به شمال بزرگراه امام علی از سبلان تا بالاتر از زین‌الدین نیز تردد پرحجم و نیمه‌سنگین را در بر دارد.

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت ترافیک در شمال به جنوب صیاد و همچنین شرق به غرب بابایی نیمه‌سنگین ارزیابی و خاطرنشان کرد: ترافیک در خیابان جانبازان در مسیر شرق به غرب نیز سنگین است.

وی از رانندگان درخواست کرد: با توجه به بارش نزولات آسمانی، کاهش دید و لغزندگی سطح معابر از عجله و شتاب پرهیز کرده و با صبر و شکیبایی، رعایت فاصله طولی مجاز و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ رنجبر تصریح کرد:‌رانندگان در صورت بروز تصادف خودروی خود را هر چه سریع‌تر به منتهی‌الیه سطح راست معبر هدایت کرده تا از بروز ترافیک بیشتر جلوگیری کنند.

نظر شما