شناسهٔ خبر: 57501127 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

سخنگوی شورای شهر کرج:

مناطق ۳ و ۵ شهرداری کرج پیشرو در تحقق درآمدها

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: متمم بودجه فرصتی برای واقعی کردن درآمدها و هزینه‌های شهرداری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر با بیان این مطلب اظهار داشت: طی گزارش حسابرس شورای شهر در طی هشت ماه گذشته مناطق ۳ و ۵ با تحقق ۵۰ درصد درآمد و منطقه ۶ با ۴۹ درصد بیشترین میزان تحقق را در پایان ۸ ماهه داشته اند.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه چهار ماه تا پایان باقی مانده است، مدیران مناطق بایستی تلاش مضاعفی جهت تحقق درآمدها داشته باشند.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: موضوع متمم بودجه فرصتی برای شهرداری در راستای واقعی کردن درآمدها و هزینه‌ها است.

ایزدیار تصریح کرد: بر اساس شاخص‌ها باید بودجه بندی صورت گیرد تا مشخص شود که میزان هزینه‌ای که در شهر کردیم منجر به چه اتفاقات مثبتی در همه حوزه‌ها شده است.

سخنگو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: بررسی و تصویب متمم بودجه توسط شورای شهر نشان از تعامل نمایندگان شورا با شهرداری دارد تا مبدا امور اجرایی شهر قفل نشده و خدمات دهی به شهروندان تعطیل نشود

وی خاطرنشان کرد: بر اساس دیدگاه‌های کارشناسی جهت تخصیص منابع محدود به تقاضاها و نیازهای نامحدود در جلسات مختلف متمم بودجه با حضور اعضای شورا، مدیران شهری، معاونان و کارشناسان کمک شایانی برای تصویب متمم بودجه به صورت عالمانه و مؤثر برای مردم و شهر بوده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: بزرگترین هدفی که در کلانشهر کرج به دنبال تحقق آن هستیم تحقق رضایتمندی شهروندان است و تلاش خواهیم کرد تا به تمامی وعده‌های داده شده جامعه عمل پوشانده شوند.

نظر شما