شناسهٔ خبر: 57501105 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

بازار داغ طلا در روز سرد پائیز/ سکه بهار آزادی 17 میلیون تومان شد

قیمت طلا و سکه امروز هم افزایشی است؛ به نحوی که در هر دو بازار قیمت‌ها در حال فتح کانال‌های جدید هستند و سکه بهار آزادی توانسته است رکوردشکنی کرده و در کانال 17 میلیون تومانی قرار گیرد. نیم سکه نیز توانسته است کانال تازه‌ای را فتح کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه در بازار تهران، معاملات روز جاری را با افزایش آغاز کرده است. هر گرم طلای 18 عیار اکنون با قیمت یک میلیون و 602 هزار تومان معامله می‌شود؛ قیمت طلا امروز در زمان بازگشایی روی نرخ یک میلیون و 594 هزار تومان  بود.

قیمت سکه نیز امروز روندی صعودی را در پیش گرفته است. معاملات سکه امامی که روز گذشته روی قیمت 17 میلیون و 576 هزار تومان بسته شده بود، امروز در سطح 17 میلیون و 704 هزار تومان بازگشایی شد. در حال حاضر سکه امامی با قیمت 17 میلیون و 851 هزار تومان معامله می‌شود و حباب آن دو میلیون و 453 هزار تومان است.

قیمت سکه بهار آزادی هم امروز در مسیر افزایشی حرکت کرد و رکورد تاریخی خود را شکست؛ در حال حاضر قیمت سکه بهار آزادی روی رقم 17 میلیون و 50 هزار تومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملات روز گذشته این نوع سکه 16 میلیون و859 هزار تومان بوده و امروز نیز سکه بهار آزادی روی قیمت 16 میلیون و 903 هزار تومان بازگشایی شده بود. حباب سکه بهار آزادی در حال حاضر یک میلیون و 714 هزار تومان است.

نیم‌سکه هم امروز رکورد تازه‌ای را ثبت کرد و به 10 میلیون تومان رسید. آخرین قیمت معاملات نیم‌سکه در روز گذشته 9 میلیون و 900 هزار تومان بود و امروز هم روی قیمت 9 میلیون و 950 هزار تومان بازگشایی شد. بر همین اساس نیم‌سکه توانسته است روند رشد خود را ادامه دهد و حالا به کانال جدید وارد شود. حباب نیم‌سکه در حال حاضر دو میلیون و 330 هزار تومان است.

در سمت دیگر بازار، قیمت ربع سکه هم به کانال جدید وارد شده و امروز 7 میلیون تومانی شده است. ربع سکه در آخرین معامله روز گذشته 6 میلیون و 900 هزار تومان قیمت خورده بود. در همین حال این نوع از سکه امروز روی قیمت 6 میلیون و 950 هزار تومان بازگشایی شده بود. در حال حاضر حباب ربع سکه به سه میلیون و 151 هزار تومان رسیده است.

در همین حال قیمت سکه گرمی هم امروز افزایشی بوده و به سطح سه میلیون و 615 هزار تومان رسیده است. آخرین قیمت معاملات سکه گرمی در روز گذشته سه میلیون و 610 هزار تومان بوده است.

خبرها و تحلیل‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظر شما