شناسهٔ خبر: 57501040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با حکم بختیاری؛

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان منصوب شد

مدیرکل جدید کمیته امداد امام خیمنی (ره) استان سمنان منصوب شد.

صاحب‌خبر -

⏺با حکم سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و با حضور قائم‌مقام و مشاور رئیس و مدیرکل نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد کشور، محمد حسین ذوالفقاری به عنوان مدیر کل جدید کمیته امداد استان سمنان  معرفی و منصوب شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد-⏺در حکم سید مرتضی بختیاری خطاب به مدیر کل جدید کمیته امداد استان سمنان آمده است: با استناد به بند(۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزنده قبلی، جناب عالی را به مدت دو سال به عنوان مدیر کل استان سمنان در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) منصوب می‌نماید.
⏺در ادامه این حکم آمده است: نهادی که براساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل(ره) بایستی پیام آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی باشد و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند و مأموریت اصلی آن در شرایط کنونی، توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده‌های تهیدست و همچنین رعایت کرامت و حرمت کمک‌ شوندگان است.  
⏺در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان «تولید، دانش بینان، اشتغال آفرین» نامگذاری گردیده انتظار می‌رود بر مبنای توصیه موکد معظم له مبنی بر بهره‌گرفتن از نیروهای جوان، مومن و انقلابی و با نصب العین قرار دادن بیانات راهبردی ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به ساماندهی و برنامه‌ریزی با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در تمامی سطوح نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) گام بردارید.
⏺امید است تحت عنایات حضرت ولی عصر (روحی له الفداء) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فراهم گرد
شایان ذکر است، محمد حسین ذوالفقاری پیش از این فعالیت در حوزه اشتغال و خودکفایی، رئیس اداره برنامه ریزی  و مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

به گزارش ایسنا پیش از این علی بحیرایی مدیر کل کمیته امداد استان سمنان بود که اکنون عهده دار مدیرکل امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره)  کشور شده است .
انتهای پیام

نظر شما