شناسهٔ خبر: 57500809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

متوسط سن بیمارستان‌های استان اردبیل ۶۰ سال است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: متوسط سن بیمارستان‌های استان ۶۰ سال است و با توجه‌به وجود تخت‌های فرسوده و غیرقابل‌استفاده درمانی، خواستار اهتمام جدی مسئولین استان در اخذ اعتبارات لازم برای حل مشکلات حوزه سلامت استان هستیم.

صاحب‌خبر -

علی محمدیان ۱۴ آذر در دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: از جمله عمده مسائل و مشکلات مربوط به بهداشت، آموزش، دانشجویی و فرهنگی می‌توان به وضعیت آب و فاضلاب شهری و روستایی، پسماند، شیوع مصرف دخانیات و قلیان، کشتار خارج از کشتارگاه، اطاله دادرسی پرونده‌های بهداشت حرفه‌ای، وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی و لزوم ارائه تسهیلات بانکی برای خرید خوابگاه و کمبود فضاهای آموزشی استاندارد اشاره کرد.

محمدیان افزود: مطالبات بیمه‌ای، پاسخگو نبودن اعتبارات سالانه، پاداش و پول مرخصی بازنشستگی، تعاملات شهرداری‌ها با حوزه بهداشت و درمان و حق‌وحقوق کارکنان شرکتی از جمله مسائل مربوط به حوزه توسعه و نیروی انسانی دانشگاه است.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات دانشگاه تصریح کرد: عمده مشکلات در دانشگاه بخصوص در مسائل درمانی و آموزشی و دانشجویی مربوط به کمبود فضای فیزیکی است که همکاری و مشارکت ملی برای رفع این کمبودها لازم است.

انتهای پیام

نظر شما