شناسهٔ خبر: 57500795 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ختم پرونده قضایی ۱۶ساله بازارچه تاناکورای ارومیه با مصالحه طرفین

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از ختم به مصالحه و سازش پرونده قضایی۱۶ساله بازارچه تاناکورای ارومیه خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، ناصرعتباتی در جلسه بررسی پرونده قضایی مرتبط با بازارچه تاناکورای ارومیه گفت: حسب رسیدگی های صورت گرفته در محاکم ارومیه حکم قلع و قمع بیش از ۴۰۰ دهنه مغازه در بازارچه ارومیه که در زمین متعلق به محکوم له بنا شده اند صادر و چندین سال است که حکم آماده اجرا می باشد.

عتباتی ادامه داد: تلاشهای زیادی در طول سالیان گذشته برای حل مسالمت آمیز این پرونده صورت گرفته بود  و موضوع در شورای تامین استان هم مطرح گردیده بود.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در راستای حل مشکل که تعداد کثیری از همشهریان و خانواده های آنها را تحت تاثیر قرار داده بود بازدید از محل متنازع فیه به عمل آمد و متعاقب آن چندین جلسه با طرفین و وکلای آنها و مسئولین شهرداری ارومیه برگزار گردید و پیشنهادات مختلف طرفین مورد بررسی قرار گرفت.

عتباتی افزود: بعد از برگزاری چندین جلسه و تعیین هیات کارشناسی ۵ نفره بالاخره امروز توافق بین طرفین با وساطت مسئولین قضایی استان حاصل گردید و پس از ۱۶ سال این پرونده قضایی ختم به مصالحه و توافق گردید.

مقام ارشد قضایی استان در پایان گفت: با توافقی که بین محکوم له پرونده و طرف مقابل حاصل شد قلع و قمع و تخریب مغازه ها و غرفه های بازارچه تاناکورا منتفی و مقرر گردید مبلغ تعیین شده هیات ۵ نفره کارشناسی با اعمال تخفیفاتی که محکوم له با درخواست مسئولین قضایی استان اعمال نمود در حق مالک زمینهای تاناکورا پرداخت و ایشان هم اسناد لازم را برای غرفه داران تنظیم نمایند.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما