شناسهٔ خبر: 57500775 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شهادت سرباز مدافع امنيت در چابهار

صاحب‌خبر -
شهادت سرباز مدافع امنيت در چابهار
خبرگزاری آریا-فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار و شهادت سرباز مدافع امنیت خبرداد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار "محمد قنبری" گفت: شب گذشته در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی شهرستان چابهار دو نفر شرور مسلح به دو سرباز وظیفه پلیس راهور که در حال ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند، تیراندازی می‌کنند و سریعآ از محل متواری می‌شوند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: بر اثر این تیراندازی سرباز وظیفه"بنیامین فاضلی" از ناحیه کتف مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده در ساعت 05:10 صبح، 1401/09/14 سرباز وظیفه" عارف هوتی " به فیض شهادت نائل می‌شود.
این مقام ارشد انتظامی در استان افزود: از لحظات ابتدایی این حادثه با تشکیل تیم ویژه و سرنخ‌های به دست آمده، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران جان برکف گشت پلیس راهور آغاز شد.
سردار قنبری با اشاره به اقدامات کور اشرار مسلح در تیر اندازی به سمت مدافعان امنیت گفت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و در راه حفظ امنیت مردم با اراده استوار تا پایان جان ایستاده ایم و شهادت این سرباز سرافزار انتظامی را خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.
ضمنأ مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظر شما