شناسهٔ خبر: 57500231 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امید دنیای عرب به شیرهای اطلس

مراکش 10-1 اسپانیا، کار سخت لاروخا در اجوکیشن‌سیتی

تیم ملی مراکش در بازی فردا برابر اسپانیا در ورزشگاه اجوکیشن سیتی، از حمایت هزاران هوادار برخوردار خواهد بود و از این حیث بر اسپانیا برتری چشمگیری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش با اول شدن در گروه خود به یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد و فردا باید برابر اسپانیا قرار بگیرد. بدون شک درون زمین، اسپانیا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی شانس بیشتری برای پیروزی دارد ولی روی سکوها مراکش لاروخا را گلباران می کند.

طبق گزارش منتشر شده در آاس، مراکش که پس از حذف قطر، تونس و عربستان، تنها تیم عربی باقیمانده در جام جهانی است، حمایت هواداران کشور میزبان را در بازی فردا با خود دارد. در بازی فردا پیش‌بینی می شود 25 هزار مراکشی در ورزشگاه باشند و قطری های حاضر در ورزشگاه نیز از مراکش حمایت خواهند کرد. انتظار نمی رود در ورزشگاه 45 هزار نفری اجوکیشن سیتی، بیش از 6 هزار هوادار اسپانیایی حاضر باشند. این در حالی است که در بازی های دور گروهی تعداد اسپانیایی های حاضر در ورزشگاه از 3 هزار نفر فراتر نرفت.

خبرنگار اعزامی آاس می گوید که در قطر نسبت هواداران مراکش و اسپانیا 10 به یک است و تقریبا همه دوست دارند مراکش تیم صعود کننده به یک چهارم نهایی باشد که اتفاقی تاریخی خواهد بود.

نظر شما