شناسهٔ خبر: 57500054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی آران وبیدگل خبر داد؛

شناسایی کارگاه غیر مجاز تعمیر سلاح شکاری در آران و بیدگل

اصفهان - فرمانده انتظامی آران و بیدگل از شناسایی کارگاه غیر مجاز تعمیر سلاح شکاری و دستگیری یک متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جمع آوری سلاح غیر مجاز و حسب اخبار واصله مبنی بر نگهداری سلاح غیر مجاز و تراه اندازی یک کارگاه غیرمجاز تبدیل سلاح بادی به شکاری و تولید فشنگ توسط فردی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و بررسی‌های میدانی از صحت خبر اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از یک باب منزل که محل تعمیر اسلحه و تولید فشنگ شکاری به صورت غیرمجاز بود موفق به کشف ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ،۶۹۸ عدد انواع فشنگ، پوکه و لوازم و متعلقات مربوط به ساخت فشنگ شکاری و ۵ قبضه سلاح سرد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از برخورد قاطع پلیس با عاملان تهیه، فروش و نگهداری سلاح‌های غیر مجاز گفت و از شهروندان خواست در جهت حفظ و ارتقا هرچه بیشتر امنیت در جامعه، هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما