شناسهٔ خبر: 57499593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

هدف دشمن ضربه زدن به اقتصاد کشور است

سرهنگ «بَرین» گفت: امروز هدف دشمن در کنار جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی، ضربه زدن به اقتصاد کشور و معیشت مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «حمزه بَرین» معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، صبح امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاحیه مرکز کارآفرینی روستای امیرآباد نو شهرستان بوئین زهرا، به تفکر بسیجی و بسیجی عمل کردن در عرصه‌های مختلف بسیج سازندگی اشاره کرد و اظهار داشت: بسیجیان با اقدام عملی و روحیه جهادی در همه عرصه‌های جهادی و بسیج سازندگی، جایگاه واقعی خود را در انقلاب اسلامی پیدا کرده‌اند. تفکر بسیجی یعنی کار را برای رضای خدا انجام دادن و بدون هیچ چشم داشتی و با روحیه جهادی برای مردم خدمت کردن است.

وی در ادامه افزود: ما در هشت سال جنگ تحمیلی با همین تفکر و روحیه بسیجی در مقابل نظام سلطه ایستادگی کردیم و یک وجب از خاک میهن خود را به دشمن ندادیم. بسیجیان با برخورداری از تفکر و روحیه بسیجی در طول چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، متناسب با شرایط و مأموریت های مختلف در کنار دولت ها، خدمت ارزنده ای تحویل انقلاب و جامعه اسلامی داده اند.

سرهنگ بَرین، مأموریت ذاتی بسیج سازندگی را خدمت بی منت به مردم دانست و گفت: امروز هدف دشمن در کنار جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی، ضربه زدن به اقتصاد کشور و معیشت مردم است. امروز دشمن در فضای مجازی و رسانه به دنبال وارونه سازی و سیاه نمایی در ایران اسلامی است. فعالیت در گروه های جهادی و بسیج سازندگی بر اساس خرد جمعی و تفکر بسیجی است و این گروه های جهادی و مراکز آفرینی باید توسط دولت و نهادی دولتی و حکومتی حمایت شوند، چرا که این مراکز کارآفرینی منشأ خدمت و کمک حال دولت هستند و مأموریت ذاتی بسیج سازندگی در عرصه محرومیت زدایی، گروه های جهادی، اشتغال و کارآفرینی، خدمت بی منت به مردم در این شرایط سخت اقتصادی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود، به موضوع اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان و روستاها اشاره کرد و گفت: فعال کردن گروه های جهادی، طرح اشتغال بانوان، ایجاد مراکز کارآفرینی و تعاونی های روستایی، ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از صنایع دستی از جمله سیاست های اقتصاد مقاومتی است که توسط بسیج سازندگی سپاه پیگیری و عملیاتی می شود. دایره اقدامات و فعالیت های گروه هیا جهادی و مراکز کارآفرینی باید گسترش یابد و بسیج سازندگی باید زنجیره تولید را با قیمت مناسب به دست مصرف کننده واقعی برساند.

انتهای پیام/

نظر شما