شناسهٔ خبر: 57496480 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

در نشست هفته جاری کمیسیون کشاورزی مجلس؛

مشکلات حوزه کشاورزی با حضور رئیس سازمان برنامه و وزیر جهادکشاورزی بررسی می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهاد کشاورزی به منظور تبادل نظر و بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی در نشست هفته جاری کمیسیون کشاورزی حاضر می‌شوند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  نشست کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست روزهای یک شنبه الی سه شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهاد کشاورزی به منظور تبادل نظر و بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی و بررسی وضعیت تولید، فرآوری، خرید و صادرات خرما با حضور مسئولان وزیر جهاد کشاورزی و وزارت صمت و نماینده مردم شادگان در مجلس دستور کار نشست‌های روز یک شنبه (13 آذر ماه) کمیسیون کشاورزی است.

همچنین وضعیت پیشرفت در ساخت و طرح‌های پتروشیمی، صنایع مرتبط با کشاورزی پایین دستی پتروشیمی، توزیع کودهای یارانه ای و خودکفایی در تامین کود کشاورزی در نشست روز دوشنبه ( 14 آذرماه ) کمیسیون کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. همچنین اعضای این کمیسیون بعد از ظهر دوشنبه جلسه مشترکی با دادستان کل کشور خواهند داشت.

گفتنی است، ادامه بررسی ایرادات مجمع به طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی نیز دستور کار روز سه شنبه ( 15 آذر ماه) کمیسیون کشاورزی است./

پایان پیام

نظر شما