شناسهٔ خبر: 57491078 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

پای کاپیتان کین به گلزنی در قطر باز شد

اگرچه سنگال بازی را خوب شروع کرد و روی چند حمله هم به شدت دروازه جوردن پیکفورد را به لرزه انداخت، اما پس از گل هندرسون شاگردان ساوت‌گیت با آرامش بیشتری به کار ادامه دادند و یکی دو موقعیت دیگر هم ایجاد کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از "ورزش‌سه"، اگرچه سنگال بازی را خوب شروع کرد و روی چند حمله هم به شدت دروازه جوردن پیکفورد را به لرزه انداخت، اما پس از گل هندرسون شاگردان ساوت‌گیت با آرامش بیشتری به کار ادامه دادند و یکی دو موقعیت دیگر هم ایجاد کردند.
در ادامه و در شرایطی که وقت‌های اضافی نیمه اول رو به پایان بود یک کار تیمی دیدنی دیگر از بازیکنان انگلیس که از بلینگهام شروع و به سرعت به فودن رسید با پاس وینگر چپ سه‌شیرها به کاپیتان رسید و هری کین که فضای کافی در اختیار داشت با آرامش خاصی توپ را برای شوت زدن روی پای راست خود آورد و با ضربه‌ای محکم دروازه مندی را برای دومین مرتبه باز کرد.


این گل شماره 52 هری کین با پیراهن تیم ملی بود تا او حالا در فاصله یک قدمی با وین رونی قرار بگیرد که با 52 بار گلزنی بهترین گلزن تاریخ فوتبال انگلیس به شمار می‌رود.
نکته دیگر درمورد کین اینکه گل او در مقابل سنگال یازدهمین گل این بازیکن در تورنمت‌های مهم ( جام جهانی و جام ملت‌ها) بود. او که در روسیه با 6 گل زده بهترین گلزن جام شد درنهایت اولین گل خود را در جام جهانی روسیه ثبت کرد.
گفتنی است در نیمه دوم انگلیس با گلزنی ساکا سومین گل را هم مقابل سنگال ثبت کرد تا به احتمال فراوان ششمین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هم مشخص شده باشد.

نظر شما