شناسهٔ خبر: 57490933 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

شاهرخ بیانی: توان صعود به دور حذفی جام جهانی را داشتیم/ چیدمان کی‌روش مناسب نبود

پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

شاهرخ بیانی، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آخرین روند آماده سازی تیم هوادار برای آغاز دوباره لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به منتفی شدن اردوی خارجی در این مدت تمرینات خود را در تهران پیگیری کردیم و با برگزاری چند بازی دوستانه و تدارکاتی بازیکنان را برای از سرگیری بازی های لیگ برتر آماده می کنیم.

وی در مورد تاثیر تعطیلات اخیر در روند کاری تیم هوادار افزود: تعطیلات اخیر برای تیم هایی که در هفته های قبل در شرایط خوبی قرار داشته و به اصطلاح روی غلتک افتاده بودند کمی نامطلوب بود و به ضرر ماهم تمام شد اما در تلاش هستیم با شروع دوباره بازی های لیگ برتر شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که تیم هوادار بتواند روند خوبی را در نتیجه گیری از سر بگیرد.

ملی‌پوش پیشین فوتبال در ادامه به عملکرد تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی قطر اشاره داشت و در خصوص بازی‌های ایران در این تورنمنت گفت: تیم ملی شرایط بدی نداشت اما با توجه به داشته ها و گروهی که در آن حضور داشتیم همه ما انتظار داشتیم که این تیم نتایج بهتری را کسب کند و برای اولین بار این شانس نصیب ایران شود که به دور حذفی رقابت های جام جهانی صعود کنیم اما عوامل مختلفی دست به دست هم داد تا تیم ملی فوتبال به این هدف بزرگ دست پیدا نکند.

بیانی در خصوص عواملی که در حذف تیم در دور گروهی تاثیر بسزایی داشت هم تصریح کرد: به نظرم یکی از مهمترین عواملی که باعث ناکامی تیم ملی شد ارنج و چیدمان نامناسب کادر فنی در دو بازی با انگلیس و آمریکا بود. ارنج کی روش در این دو بازی به تیم ملی خیلی ضربه زد و باعث ثبت دو باخت برای تیم ایران شد. در این دو بازی جسارت و شجاعت را نداشتیم و همین عامل باعث شد تیم ملی با وجود شایستگی ها و توان فنی بالایی که داشت از رسیدن به دور بعد رقابت ها باز بماند.

81

وی با با اشاره به به سطح بالای این دوره از جام جهانی به خبرنگار برنا گفت: در بازی های این دوره از جام جهانی شاهد اتفاقات و نتایج عجیب زیادی بودیم و نشان از این داشت که تیم ها در سطح فنی بالایی به سر می‌برند و به جرات می توان گفت هیچ یک از نتایج و اتفاقاتی که در این دیدارها رخ داد قابل پیش بینی نبود مثل شکست آلمان، آرژانتین و حذف مدعیانی که شاید خیلی ها این تیم ها را در صف مدعیان قهرمانی می دانستند.

بیانی در پایان مدعیان ادامه مسیر جام جهانی 2022 قطر را این‌گونه پیش بینی کرد: به نظر من تیم‌هایی مثل برزیل، انگلیس و اسپانیا تیم هایی هستند که تا به امروز از شرایط فنی بالایی برخوردار بودند و یکی از این تیم ها می تواند در پایان مسابقات عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

انتهای پیام//  

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما