شناسهٔ خبر: 57490813 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فغانی غایب بزرگ مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی

داور بین المللی فوتبال کشورمان در ان مرحله از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قضاوتی نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو.داور ۴۴ ساله ایرانی که در دومین جام جهانی خود، شروع درخشانی با قضاوت بازی صربستان - برزیل داشت، با انتقاداتی در خصوص پنالتی بازی پرتغال - اروگوئه مواجه شد که او را در میان جنجالی ناخواسته قرار داد.

فغانی که در هفته سوم مرحله گروهی قضاوتی نگرفته بود، با حذف اروگوئه، بیشتر و بیشتر مورد حمله رسانه‌ای هواداران و مسئولان اروگوئه قرار گرفت و حتی شایعه خروجش از دوحه و پایان کارش در جام جهانی نیز مطرح شد که البته در حد یک شایعه باقی ماند.

با این حال و در حالی که هواداران ایرانی انتظار داشتند در مرحله یک هشتم نهایی او داوری بگیرد، اما این اتفاق رخ نداد و با اعلام اسامی داوران دو بازی سوییس - پرتغال و مراکش - اسپانیا، مشخص شد که فغانی در یک هشتم قضاوت نخواهد داشت.

فرناندو راپالینی داور آرژانتینی بازی اسپانیا را سوت خواهد زد و سزار راموس مکزیکی هم برای پرتغال قضاوت خواهد کرد.این در حالی است که باتوجه به تقابل دو تیم اروپایی و یک تیم اروپایی با نماینده آفریقا، فغانی از نظر جغرافیایی شانس خوبی برای قضاوت داشت.

حالا باید دید آیا او برای داوری بازی هلند - آرژانتین یا فرانسه - انگلیس و البته دو بازی دیگر یک چهارم نهایی انتخاب می‌شود یا خیر؟

انتهای پیام/

نظر شما