شناسهٔ خبر: 57490724 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دیدار رییس فدراسیون دو و میدانی با رییس اسبق این فدراسیون

هاشم صیامی با رییس اسبق فدراسیون دو و میدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی صبح امروز با علی کفاشیان رییس اسبق این فدراسیون و از پیشکسوتان ورزش پایه و مادر دیدار و پیرامون مسائل مختلف گفت‌وگو کرد.

 
در ابتدای این دیدار هاشم صیامی در سخنانی با اشاره به عملکرد و سوابق ارزشمند علی کفاشیان در زمان تصدی وی در فدراسیون دو و میدانی از این قهرمان و پیشکسوت ارزنده ورزش کشورمان تشکر و قدر دانی کرد و گزارشی نیز از اقدامات صورت گرفته در دوره کنونی ارائه نمود.
 
در ادامه علی کفاشیان نیز ضمن ابراز خورسندی از دیدار با رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان نکاتی پیرامون هرجه بهتر انجام شدن کارهای پیش رو ورزش اول المپیک در کشورمان بیان کرد.
 
در ادامه این دیدار مقرر شد شرکت اعزام پس از عقد تفاهم‌نامه‌ای با فدراسیون دو و میدانی به حمایت از ورزشکاران،مربیان و ورزشکاران رشته دو و میدانی در استان‌هایی که این شرکت در آن‌ها فعالیت دارد بپردازد.
 
همچنین مقرر شد فدراسیون دو و میدانی و شرکت اعزام در ورزشگاه آفتاب انقلاب تنها سایت تخصصی ورزش پایه و مادر همکاری‌هایی در جهت حمایت و‌توسعه این ورزشگاه داشته باشند.

نظر شما