شناسهٔ خبر: 57490272 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ریو فردیناند:

امباپه امشب بهتر از مسی مقابل استرالیا بود

ریو فردیناند که دیشب بعد از درخشش لیونل مسی مقابل استرالیا عملکرد او را بهترین عملکرد فردی در جام جهانی معرفی کرده بود امشب عملکرد کیلیان امباپه را برتر از درخشش مسی در آن بازی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه امشب در جریان پیروزی 3-1 فرانسه مقابل لهستان دو گل به ثمر رساند و علاوه بر این گلها درخشان‌ترین بازیکن میدان بود. درخشش ستاره فرانسوی به حدی بود که بعضی از کارشناسان عملکرد او را بهتر از درخشش لیونل مسی در بازی دیشب آرژانتین و استرالیا دانستند.

ریو فردیناند یکی از کارشناسانی بود که از این نظر دفاع کرد. فردیناند که پس از دیدار فرانسه و لهستان با رادیو بی‌بی‌سی انگلیس صحبت می‌کرد گفت امباپه در این بازی با چنان اعتماد به نفسی بازی می‌کرد که تا کنون از او دیده نشده بود.

مدافع سابق منچستریونایتد در این مصاحبه گفت:" من دیشب گفتم مسی تا کنون بهترین عملکرد فردی در این جام جهانی را داشته. ولی امباپه امشب واقعا درخشان بود و از هر نظر فوق‌العاده کار کرد. امباپه امشب حتی از مسی دیشب هم بهتر بود".

امباپه با دو گلی که امشب به ثمر رساند تعداد کل گلهای خود در جامهای جهانی را به عدد 9 رساند تا به رکورد لیونل مسی برسد. ستاره فرانسوی تا اینجا در جام جهانی قطر 5 گل به ثمر رسانده است. او چهار سال پیش در روسیه هم چهار گل زده بود.

نظر شما