شناسهٔ خبر: 57490188 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

برف مدارس کدام شهرها را تعطیل کرد؟

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت:بارش برف و برودت هوا که از امروز صبح شروع شد مدارس ابتدایی مشهد و چند شهرستان استان را در نوبت صبح روز ۱۴ آذرماه تعطیل کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت:بارش برف و برودت هوا که از امروز صبح شروع شد مدارس ابتدایی مشهد و چند شهرستان استان را در نوبت صبح روز ۱۴ آذرماه تعطیل کرد.

سید امیر شوشتری یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براین اساس مدارس ابتدایی در نواحی هفت گانه مشهد، شهرستان‌ها و مناطق تبادکان، صالح آباد، چناران، طرقبه شاندیز، زبرخان، جلگه رخ، تربت جام، رضویه و احمدآباد فردا صبح تعطیل است.

وی ادامه داد:همچنین در شهرستان فریمان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و همچنین مدارس متوسطه اول درجلگه رخ و احمد آباد و شهرستان کلات در کلیه مقاطع با دوساعت تاخیر و همچنین کلیه مدارس استثنایی در کلیه مقاطع در مناطق یادشده، در نوبت صبح روز دوشنبه ۱۴ آذر۱۴۰۱ تعطیل است.

لازم به ذکر است آموزش به صورت مجازی از طریق بستر شاد برگزار می شود.

مدارس ابتدایی نوبت عصر در تمامی نواحی هفتگانه شهر مشهد و تبادکان و بخشهای رضویه و احمد آباد و نیز شهرستان نیشابور و نیز مراکز استثنایی در این دو شهرستان در نوبت عصر روز ۱۳ آذرماه نیز تعطیل اعلام شده بود.

استان خراسان رضوی هم اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

سامانه بارشی از روز جمعه فعالیت خود را در خراسان رضوی آغاز کرده و تا روز دوشنبه به اوج خود خواهد رسید.

نظر شما