شناسهٔ خبر: 57489864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمربی تیم نخلستان دشتستان: ضدحملات سرعتی حریف را کنترل کردیم و پیروز شدیم

سرمربی تیم هندبال نخلستان دشتستان گفت: سعی کردیم با آنالیز خوب حریف، بازیکنانمان را برای مقابله با ضدحمله‌های سرعتی آماده کنیم. با این وجود برخی لحظات بازی از کنترل ما خارج شد، اما خیلی زود به روند خوبمان برگشتیم و توانستیم پیروز مسابقه شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، محمدرضا رجبی سرمربی تیم هندبال نخلستان دشتستان پس از پیروزی مقابل پرواز هوانیروز اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر آقایان کشور، اظهار داشت:‌ تیم پرواز هوانیروز از بازیکنان جوان و جنگنده ای بهره می‌برد و تیم ما را وادار به دوندگی زیاد کردند و طول مسابقه بازیکنان ما مداوم در زمین رفت و برگشت داشتند تا بتوانیم از ضدحمله‌های آن‌ها جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما نکاتی که از آن‌ها خواسته بودیم را به خوبی انجام دادند و با وجود این که مقاطعی بازی نزدیک دنبال شد اما اکثر اوقات بازی را توانستیم در اختیار داشته باشیم و پیروز شدیم.

سرمربی هندبال نخلستان درباره این که لحظاتی از مسابقه تیم پرواز توانست بازی پایاپای را مقابل آن‌ها انجام دهد و آیا آن‌ها انتظار این اتفاق را داشتند یا خیر؟ تصریح کرد: همانطور که گفتم پرواز تیم خوب و جوانی است و من این را به بازیکنانم تذکر داده بودم که آن‌ها تیم پرتلاشی هستند و ضد حملات پرسرعتی را انجام می‌دهند و خیلی از تیم های مقابلشان را با مشکل مواجه کرده‌اند. سعی کردیم با آنالیز خوب حریف، بازیکنانمان را برای مقابله با ضد حمله‌های سرعتی آماده کنیم. با این وجود برخی لحظات بازی از کنترل ما خارج شد اما خیلی زود به روند خوبمان برگشتیم و توانستیم پیروز مسابقه شویم.

وی درباره تعطیلات زیاد بین لیگ امسال بیان کرد: این تعطیلات برای تیم‌هایی که زودتر کار آمادگی خود برای لیگ را شروع کردند خیلی خوب نیست و باعث می‌شود تا بازیکن از شرایط بازی خارج شود و اینگونه تیم‌ها مجبور به برنامه ریزی مجدد برای بدنسازی هستند و اما به برخی تیم‌ها مانند ما که پیش فصل خوبی نداشتیم کمک می‌کند تا شرایط بهتری نسبت به آغاز فصل تا الان که معتقدم بازیکنان ما هنوز به شرایط خوب مسابقه نرسیدند، پیدا کنیم.

انتهای پیام/174/

نظر شما