شناسهٔ خبر: 57489242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مسئول خبر داد:

اجرای طرح باقرالعلوم ویژه دارندگان حکمت کارت توسط جهاد دانشگاهی لرستان

مرضیه حافظی

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از اجرای طرح باقرالعلوم ویژه دارندگان حکمت کارت توسط این واحد در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

امین سلاحورزیان، امروز سیزدهم آذرماه، در دیدار با سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان که به منظور توسعه فعالیت‌های علمی، فرهنگی و آموزشی جهاد دانشگاهی استان با نیروی انتظامی انجام شد، اظهار کرد: طرح باقرالعلوم یکی از طرح‌های مهم به شمار می‌رود که توسط جهاد دانشگاهی و همکاری انستیتو ایزایران و نیروهای مسلح اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای طرح باقر العلوم(ع) توانمندسازی تحصیلی و مهارتی کارکنان، بازنشستگان و خانواده نیروهای مسلح است.

سلاحورزیان بیان کرد: از مزایای این طرح می‌توان به بهره‌مندی متقاضیان دارای حکمت کارت از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی لرستان اشاره کرد.  

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان تصریح کرد: همچنین استفاده کنندگان از این طرح می‌توانند از یارانه آموزشی تا سقف یک میلیون تومان استفاده کنند.

این مسئول یادآور شد: در طرح باقرالعلوم خانواده کارکنان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران نیروهای مسلح، می‌توانند با بهره‌گیری از مزایا و تخفیفات مناسب در دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی لرستان شرکت کنند.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های آموزشی به صورت اشتغال محور بوده و عمدتاً در دو بخش بلند و کوتاه مدت بوده و آموزش‌های کوتاه مدت برای عموم مردم و کارکنان دولت است.

در ادامه این دیدار سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان، با استقبال از طرح باقرالعلوم و اجرای آن در استان، گفت: اجرای چنین طرحی قطعاً با استقبال کارکنان نیروی انتظامی و حتی خانواده‌های آنان قرار خواهد گرفت و ما زمینه اجرای آن را فراهم خواهیم کرد.

الهی ادامه داد: بهره‌مندی از استادان، متخصصان و صاحب نظران می‌تواند نیروی انتظامی را در اجرای مأموریت‌های خود یاری کند.

وی با اظهار خرسندی از حضور و اعلام آمادگی همکاران ریاست و پرسنل جهاد دانشگاهی با نیروی انتظامی، بر تعامل و همکاری هر دو مجموعه تأکید و بیان کرد: نیروی انتظامی همواره با مجامع علمی و مراکز دانشگاهی ارتباط خوبی داشته است.

سردار الهی با اشاره به زمینه‌های همکاری جهاد دانشگاهی با نیروی انتظامی لرستان، گفت: جهاد دانشگاهی می‌تواند نقش مؤثری در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به منظور افزایش مهارت نیروهای انتظامی استان داشته باشد.

وی تأکید کرد: مسئولان جهاد دانشگاهی با روحیه جهادی پای کار هستند و این تعاملات و هم‌افزایی‌ها بیشتر خواهد شد.

سردار الهی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره با مجامع علمی و مراکز دانشگاهی ارتباط خوبی داشته است.

انتهای پیام

نظر شما