شناسهٔ خبر: 57489051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۵۷ پرستارنمونه شهرستان زرند تجلیل شدند

امام جمعه زرند گفت: هیچ پاداشی در دنیا نمی‌تواند جوابگوی این خدمات ارزنده پرستاران باشد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند با تبریک ایام ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا پرستاران به عنوان مدافعان سلامت در راستای حافظ جان بیماران از هیچ تلاشی دریغ نکردند و جا دارد از تمام کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران و همه مدیران بیمارستان‌ها و شبکه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.

ابوالفضل فرح بخش رئیس دادگستری زرند نیز با قدردانی از تلاش جهاد گونه پرستاران و کادر درمان شهرستان زرند گفت: همه ما به نوعی خود را مدیون این قشر زحمتکش می‌دانیم.

او افزود: در واقع، کار سختی که شما پرستاران انجام می‌دهید به یقین ذخیره دنیا و آخرت شما خواهد شد و هیچ پاداشی در دنیا نمی‌تواند جوابگوی این خدمات ارزنده شما باشد.

او  از ارائه مشاوره حقوقی و قضایی رایگان به جامعه پزشکی و پرستاری این شهرستان خبر داد و گفت: دستگاه قضا برای تجلیل از پرستاران آموزش‌های لازم حقوقی و قضایی را داشته و با در اختیار گذاشتن مشاوره‌های رایگان، بخش کوچکی از زحمات ارزنده این قشر را جبران کند.

این مراسم با اجرای چند برنامه متنوع فرهنگی و هنری همراه بود و از پرستاران نمونه بیمارستان‌های سینا، امام علی تامین اجتماعی و اورژانس این شهرستان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

نظر شما