شناسهٔ خبر: 57488376 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ژردان شقیری:

هشدار: هرگز نباید روی نام رونالدو خط بکشیم

ژردان شقیری، ستاره گلزن تیم ملی سوئیس، مدعی شد بازیکنان این تیم نباید از کریستیانو رونالدو غافل شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئیس که بعد از برزیل و با قرار گرفتن در رده دوم جواز صعود به دور یک هشتم نهایی جام جهانی را پیدا کرد، سه شنبه در دیداری دشوار به مصاف پرتغال خواهد رفت. جام جهانی برای رونالدو چندان خوب شروع نشده، اما ژردان شقیری تاکید کرد این ستاره پرتغالی می تواند در هر لحظه ای از بازی دروازه حریف را باز کند.

ژردان شقیری گفت: شما نمی توانید هرگز روی نام کریستیانو خط کشیده و او را از جمع بهترین ها حذف کنید، زیرا او به همراه لیونل مسی از بهترین بازیکنان جهان است. رونالدو می تواند در هر ثانیه و هر دقیقه ای از بازی گلزنی کند. او از تجربه بالایی برخوردار بوده و همه می دانند که حضور این بازیکن چقدر برای تیم ملی پرتغال حائز اهمیت است.

البته ما باید سایر بازیکنان تیم ملی پرتغال را نیز بشناسیم، زیرا قدرت این تیم فقط معطوف به رونالدو نیست و آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند. پرتغال بازیکنان جوانی دارد که می توانند سرنوشت یک بازی را رقم بزنند. باید عملکرد بسیار خوبی ارائه دهیم، زیرا در دیدارهای حذفی رخ دادن هر اتفاقی در دقیقه 95 تا 100 هم ممکن است و ما مشتاقانه منتظر شروع این بازی هستیم.

کلید موفقیت این است که عملکرد سطح بالایی از سوی کل بازیکنان تیم در میدان دیده شود. هیچ بازیکنی مانند رونالدو در تیم ما وجود ندارد، پس کل تیم باید نمایش خوبی داشته باشند تا موفق شویم. اگر همه کنار هم بمانند، فرصت ارائه بالاترین سطح عملکرد پیدا می شود و اینگونه اطمینان دارم که فرصت صعود فراهم خواهد شد."

نظر شما