شناسهٔ خبر: 57487165 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حمایت لئو مسی از ستاره مغضوب: به اوج برمی‌گردی

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، به حمایت از هم تیمی مغضوب خود یعنی لائوتارو مارتینز پرداخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز در این فصل فرم مناسبی با لباس اینتر داشته و در 21 بازی در سری آ و رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، هشت گل زده و شش پاس گل به ثبت رساند تا هواداران آرژانتین را مجاب به درخشش در جام جهانی کند. اما عملکرد این بازیکن در این تورنمنت اصلا خوب نبوده و او هنوز در این چهار مسابقه حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشده است. لائوتارو مارتینز شب گذشته و در جریان برتری آلبی سلسته مقابل استرالیا در دقایق پایانی وارد میدان شده و در عرض چند دقیقه چند فرصت مسلم گلزنی را از دست داد.

انتقادات نسبت به عملکرد لائوتارو مارتینز افزایش یافته و برخی عملکرد او را با گونسالو ایگواین در جام جهانی 2014 مقایسه می کنند. اما لیونل مسی او را بازیکن مهمی توصیف کرده و ابراز امیدواری کرد لائوتارو در مسابقات بعدی عملکرد خوبی داشته باشد.

لیونل مسی گفت: "لائوتارو مارتینز بازیکن بسیار مهمی برای تیم ملی آرژانتین محسوب می شود. لائوتارو از آن دسته مهاجمانی است که با گلزنی زندگی می کند. حالا مسئله بسیار مهم برای ما است با توجه به پیش رو بودن مرحله یک چهارم نهایی و اتفاقاتی که هنوز در این جام جهانی باید رخ دهد، لائوتارو مارتینز در شرایط خوبی قرار داشته باشد."

نظر شما