شناسهٔ خبر: 57486805 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

ما آرژانتینی‌ها به زجر کشیدن عادت کرده‌ایم

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: شب گذشته تیم ملی آرژانتین موفق شد 2-1 از سد استرالیا عبور کند و راهی یک چهارم نهایی جام جهانی شود. در این بازی لیونل مسی و جولین آلوارز گل های آرژانتین را به ثمر رساندند.

آلوارز که در منچسترسیتی نیز یک ستاره محسوب می شود، در پایان بازی گفت:«مهمتر از گلی که زدم پیروزی تیم بود. کاری که باید را انجام دادیم و طبیعی بود که برای حفظ پیروزی در اواخر بازی رنج هم بکشیم. استرالیا تیم خوبی بود و برای زدن گل تساوی در دقایق پایانی فشار آورد ولی ما تسلیم نشدیم. گلی که زدم، خیال تیم را کمی از بابت پیروزی راحت کرد و فشار را برداشت. افتخار می کنم عضوی از این تیم بزرگ هستم و از حالا تمرکز روی بازی با هلند خواهد بود. من همیشه برای کمک به آرژانتین حاضرم.»

پاپو گومز، ستاره سویا و تیم ملی آرژانتین هم در پایان بازی گفت:«وقتی می توانستیم گل سوم را بزنیم و موفق به انجام این کار نشدیم، روی یک حادثه گل خوردیم و بازی سخت شد. حتی بعد از آن هم می توانستیم گل های دیگری بزنیم ولی بدشانس بودیم. ما آرژانتین هستیم و به زجر کشیدن عادت کرده ایم. شرایط تیم خوب است و یک قدم دیگر به هدف‌مان نزدیک‌تر شدیم. شکست برابر عربستان ما را بیدار کرد و به سودمان شد. از آن روز به بعد همه چیز برای ما خوب پیش رفته است. شرایط خود من هم خوب است و دیگر مصدوم نیستم. هر زمان مربی بخواهد، برای کمک به تیم آماده ام.»

برچسب‌ها:

نظر شما