شناسهٔ خبر: 57485965 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

پایان کار تیم ملی هندبال زنان ایران با عنوان چهارم

تهران (پانا) - تیم ملی هندبال بانوان ایران با قبول شکست برابر چین در دیدار رده بندی با کسب عنوان چهارم و سهمیه جهانی به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد.

صاحب‌خبر -

تیم هندبال سنگ آهن بافق که به نمایندگی از تیم ملی زنان ایران در نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یافته صبح امروز یکشنبه در دیدار رده‌بندی این مسابقات مقابل چین با نتیجه ۳۹ بر ۲۴ شکست خورد و با کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان و عنوان چهارمی به کار خود در این رویداد پایان داد.

تیم سنگ آهن بافق که به نمایندگی از تیم ملی بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یافته بود پیش از این با حضور در میان چهار تیم برتر آسیا سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده بود.

مینا وطن‌پرست، هانیه لک، فاطمه مریخ، ملیحه یغمایی‌پور، نوریه عباسی، عطیه شهسواری، مبینا حسن‌نژاد، الناز یحیوی‌پور، راحله اعتمادی پور، محدثه شبانی، مائده عشاقی، حدیثه نوروزی، حانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، شهرزاد نصوحی، زهرا فقیهی، ستاره رحمانیان، الناز قاسمی و آرزو محمدی ۱۹ بازیکن تیم سنگ آهن بافق ایران در این مسابقات بودند.

خدیجه قانع و مریم فخری به عنوان مربی، غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مدیر فنی، محبوبه دهقان به عنوان سرپرست و اکرم حبیب‌لو به عنوان فیزیوتراپ در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کردند.

تیم هندبال باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق یزد به نمایندگی از تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یافته است.

بانوان هندبالیست ایران در این دوره از رقابت‌ها موفق شدند در مرحله گروهی هند را با نتیجه ۴۳ بر ۳۵، ازبکستان را ۳۵ بر ۳۲ و استرالیا را ۴۳ بر ۱۵ شکست دهند تا با حضور در جمع چهار تیم برتر سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را برای دومین بار کسب کنند.

هندبالیست‌های ایران در دیدار پایانی مرحله گروهی و در برابر کره جنوبی نتیجه را ۴۱ بر ۱۱ واگذار کردند.

ملی پوشان کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ژاپن رفتند که با قبول باخت ۴۳ بر ۱۹ از راهیابی به فینال بازماندند.

این دومین بار است که تیم هندبال بانوان ایران در رده سنی بزرگسال موفق به کسب سهمیه حضور در رقابتهای قهرمانی جهان می‌شوند.

نظر شما