شناسهٔ خبر: 57482683 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

کاپیتان هلند: موفقیت را به فان خال هدیه می دهیم

کاپیتان تیم ملی هلند می‌گوید او و یارانش در تلاش هستند با کسب موفقیت باعث خشنودی مربی مطرح خود شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲هلند نتیجه خوبی گرفت. «آسیاب‌ها» توانستند ۳ بر یک آمریکا را مغلوب کنند و جواز ورود به یک چهارم نهایی را بگیرند.

ویرجیل فن دایک گفت: برابر آمریکا مستحق برد بودیم. عملکرد خوبی داشتیم. می‌دانستیم قدرت آمریکا در خط میانی است. پس توپ را به آنها واگذار کردیم اما در مجموع روی حملات سریع خیلی خوب بازی کردیم.

فن دایک در مورد لویی فان خال، سرمربی تیم کشورش نیز که گرفتار بیماری است و بعد از جام جهانی کنار خواهد رفت، نیز عنوان کرد: با فان خال شکست نخوردیم. این یک موفقیت بزرگ برای او است. فان خال مربی فوق‌العاده‌ای برای فوتبال هلند است. خوشحالیم که او مربی ما است. با تمام وجود تلاش می‌کنیم که موفقیت را به او هدیه کنیم و باعث خوشحالی‌اش شویم.

ضمن اینکه  ناتان آکه بعد از برد تیمش گفت: صعود به یک چهارم نهایی اتفاقی بسیار مهم است که بابتش بسیار خوشحالم. شاید بهترین عملکرد را نداشته باشیم اما مهم کسب پیروزی است که به آن می‌رسیم. به عنوان یک تیم خوب کار می‌کنیم و باید بهتر از این هم باشیم. امروز با بازی با آمریکا نشان دادیم چه قابلیت بالایی داریم و می‌توانیم چه کارهای بزرگی کنیم.

مدافع منچسترسیتی ادامه داد: در ضد حملات تیم بسیار خطرناکی هستیم. گاهی اوقات در گلزنی خوش شانس عمل می‌کنیم اما امروز در دفاع نشان دادیم مستحکم‌تر از قبل هستیم.

هلند در روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی با آرژانتین روبه رو خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما