شناسهٔ خبر: 57480465 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خرید تلویزیون سونی X80K با بهترین قیمت

تلویزیون X80K ، از جدیدترین محصولات رونمایی شده ی شرکت سونی به شمار می رود، که از امکانات ویژه ای در حوزه ی صدا و تصویر بهره می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از ممتازکالا، این مدل تلویزیون به خط تولید 2022 تعلق داشته و جایگزین سری X80J سال گذشته است که از محبوبیت ویژه ای در میان کاربران ایرانی برخوردار بود و برای این تلویزیون همچنین انتظاری خواهیم داشت.

X80K ، در بخش نرم افزاری بروزرسانی های جدیدی نسبت به سری قبلی، به خود دیده است و سیستم عامل از اندروید، به نسخه ی اختصاصی تر گوگل تی وی ارتقا یافته است. همچنین این مدل ظاهری شیک و متریال ساخت بسیار بالایی دارد و از پایه های جذاب دو شاخه ای برای استحکام بیشتر و حداقل فریم موجود در صفحه نمایش خود، استفاده می کند. پس با این تفاسیر، خرید تلویزیون سونی X80K  می تواند از مهم ترین برنامه های شما عزیزان در روز های آتی باشد، که با رفتن به صفحه ی قرار گرفته شده در لینک فوق، می توانید این کار را انجام دهید. همچنین اگر برای تهیه ی این تلویزیون جذاب، به توضیحات ساده اکتفا نمی کنید، یک مقاله ی بررسی تخصصی هم در لینک مورد نظر برای شما کاربران محترم در نظر گرفته شده است تا پاسخگوی تمامی باید و نباید های شما برای خرید باشد.

در خصوص رنج قیمتی این تلویزیون هم، واقعا نه می توانیم آن را همانند مدل های میان رده، اقتصادی بیان کنیم و نه می توانیم عنوان یک تلویزیون گران قیمت را برایش در نظر بگیریم. اما در کل افرادی که طرفدار شرکت سونی و محصولات آن هستند، می دانند که قطعا کمی پرداخت هزینه ی بیشتر در این برند، نسب به سایر شرکت های مشابه، امری عادی و طبیعی است.

کیفیت تصویری استثنایی با کمک وضوح 4K

کیفیت تصویر در انواع تلویزیون ها امری ضروری است و از مولفه های اساسی در خرید محسوب می شود. در گذشته تلویزیون های قدیمی امکان تنظیم و تغییر کیفیت را در خود نداشتند، اما با به میان آمدن مدل های پیشرفته تر  و رایج شدن این ویژگی در آن ها، گاهی اوقات برای لذت بردن از فیلم یا برنامه ی مورد علاقه، تغییر کیفیت آن بسیار به نظر می رسد.

خرید تلویزیون سونی X80K با بهترین قیمت

کیفیت پخش تصاویر در تلویزیون سونی X80K با استفاده از پردازنده ی 4K HDR Processor X1 تا حد زیادی بالا رفته و وضوحی باورنکردنی را در اختیار شما قرار می دهد. این پردازشگر صحنه به صحنه فیلم ها و محتوای نمایشی را به صورتی شفاف به کاربر تحویل می دهد و همچنین باعث کاهش یا حذف نویزهای مزاحم در تصویر می شود.

طبق معمول هنگامی که فضای خانه تاریک باشد و هیچ نوری در اتاق نباشد، چشمان شما بعد از مدتی نگاه کردن به صفحه ی تلویزیون خسته می شوند، زیرا روشنایی ساطع شده از پنل، به صورت مستقیم با بینایی شما در ارتباط است، به همین دلیل است که اکثر چشم پزشکان توصیه ی های جدی در این زمینه دارند.

 اما خبر خوب اینجاست که شرکت سونی برای حل این مشکل از سنسور روشنایی یا همان Light Sensor در تلویزیون های خود استفاده کرده است. این سنسور وظیفه ی تشخیص روشنایی موجود در اتاق را بر عهده دارد و با استفاده از منبع تامین کننده ی Direct LED ، نور پس زمینه را متناسب با دید اشخاص تنظیم می کند.

سیستم صوتی منحصر به فرد تلویزیون های سونی

یک سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 20 واتی، اسپیکر های X-Balanced و Bass Reflex ، همچنین فناوری های نام آشنای Dolby Atmos DTS و  Dolby digital، در این بخش از تلویزیون سونی X80K ،‌ با حضور پر افتخار خود شنوندگان را به شنیدن اصواتی خاص و روح نواز فرا می خوانند.

تکنولوژی Dolby Atmos در این تلویزیون، یک تجربه ی صوتی سینمایی و جذاب را برای شما فراهم می‌آورد . همچنین این فناوری که بسیار هم پیشرفته و بروز است، حس حضور در فضای سینما را برای شما مهیا می‌کند و اصوات را به صورت چند بعدی به گوش شنونده می رساند. X80K همچنین از فناوری DTS Digital Surround  جهت‌ رمزگشایی بهتر کانال های صدا بهره‌ مند می‌باشد.

فرمت DTS Digital Surround هم می‌توان گفت تقریباً همانند دالبی اتموس است که با افزایش کیفیت صدای تلویزیون، اصوات را به صورت چند بعدی برایتان پخش می‌کند که در نتیجه شما از شنیدن صدایی واضح و رسا لذت خواهید برد.

هوشمندتر از همیشه با تلویزیون X80K

این تلویزیون دارای سیستم عامل Google TV می باشد که در حقیقت نسخه ی جدید و بروز همان اندروید قبلی به شمار می رود. با وجود این رابط کاربری، دسترسی به بخش های مهم تلویزیون، از جمله تنظیمات و برنامه ی های نصب شده به راحتی آب خوردن می باشد و کار کردن با آن هم بسیار سهل و آسان است.

خرید تلویزیون سونی X80K با بهترین قیمت

Motionflow XR  در این تلویزیون یک فناوری هوشمند است که می‌تواند جزئیات کاملی را از تصاویر در حال پخش برای بیننده به نمایش بگذارد و فریم ‌های از دست رفته ی برنامه ‌های ورزشی و یا فیلم و سریال را بازسازی ‌کند . برای مثال قسمت ‌هایی در فیلم‌ های اکشن که به سرعت نشان داده می‌شوند و گاهی نمی‌توان به صورت دقیق آن ها را مشاهده کرد، این فناوری سرعت آن‌ها را برایتان آهسته کرده و تصاویری کاملاً شفاف و یکدست را بازآفرینی می کند .

قابلیت Air Play  Appleهم یکی از ویژگی های جذاب این مدل به شمار می رود، چرا که شما با استفاده از آن می توانید فیلم، موسیقی، عکس و حتی سرگرمی های خود را از دستگاه های Apple به تلویزیون خود منتقل کنید و از نقل و انتقال بی حد و مرز محتوا لذت ببرید. همچنین شما از طریق قابلیت گوگل اسیستنت می توانید دستورات کلامی خود را به تلویزیون منتقل کنید.

سخن پایانی و نحوه ی خرید

SONY ، قطع به یقین یکی از قدرتمند ترین شرکت های تولید کننده ی لوازم صوتی و علی الخصوص تلویزیون های هوشمند در جهان به شمار می رود که این موضوع در سال های اخیر برای بسیاری از ما به اثبات رسیده است. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که خواستار محصولات اورجینال هستند، درنگ نکنید و تلویزیون سونی X80K را در لیست لوازم خانگی خود قرار دهید.

شما می توانید این تلویزیون را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی ممتاز کالا خریداری کنید و از 2 سال گارانتی معتبر شرکتی و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید. از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ما تحویل سریع درب منزل است که بعد از تست و سلامت محصول می توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید. همچنین می توانید برای اطلاع از انواع قیمت تلویزیون و ثبت سفارش، علاوه بر کلیک روی لینک مورد نظر ، از طریق راه ارتباطی موجود در پایین صفحه هم با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس: 09186663742

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما