شناسهٔ خبر: 57478522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

۳ ایستگاه آتش‌نشانی در شیراز افتتاح و کلنگ‌زنی شد

قانع عنوان کرد: بهره‌برداری از ایستگاه شماره شش و کلنگ‌زنی ساختمان جدید، دو ایستگاه آتش نشانی شماره ۷ و ۱۰ شهرداری شیراز انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در آیین بهره برداری از ساختمان جدید ایستگاه یک و کلنگ زنی ساختمان جدید دو ایستگاه آتش نشانی، عنوان کرد: این سازمان به منظور ارتقا سطح کیفی فعالیتها و نزدیک شدن به استاندارد جهانی براساس شاخص‌های سرانه جمعیت و گسترش محدوده شهری اقدام به بازسازی و بهسازی ایستگاه های عملیاتی کرده است.

وی با بیان اینکه با بهره گیری از سند طرح جامع اطفا حریق و یک برنامه بلند مدت، افزودن ایستگاه‌های جدید آتش نشانی، رسیدن به 27 فضای عملیاتی در کلانشهر شیراز و پیش بینی و ساخت فضا‌های آموزشی و رفاهی را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: سازمان آتش نشانی در راستای سند طرح جامع اطفا حریق و افق چشم اندازی که تدوین کرده، قرار است به سازمانی چابک، حرفه ای، دانش محور و هوشمند تبدیل شود.
 
قانع در ادامه اظهار کرد: علاوه از بهره برداری از ساختمان جدید ایستگاه شماره شش واقع در بلوار عدالت، ایستگاه شماره 22 در پارک کوهستانی دراک نیز قابل بهره برداری و در ماه‌های آینده افتتاح ایستگاه بزرگ مقیاس گویم را خواهیم داشت.
 
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد: کلنگ زنی و ساخت ساختمان‌های جدید ایستگاه‌های 10، 7، هشت و یک نیز در دستور کار قرار گرفته و علاوه بر آن در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری سه ایستگاه جدید بنی هاشمی، مدرس و هویزه خواهیم بود.
 
آتش پاد قانع  با اشاره به تاکید سازمان آتش نشانی بر آموزش و آمادگی جسمانی نیروهای خود، از ساخت دانشگاه علمی و کاربردی آتش نشانی، ساختمان رفاهی و آموزشی ویژه آتش نشانان، مرکز آموزش اطفا حریق و ساختمان پشتیبانی سایت تاکتیک که به زودی به بهره برداری خواهد رسید خبر داد.
 
وی همچنین به خرید تجهیزات مناسب برای این سازمان در شرایط افزایش قیمت و تحریم با همت و پشتیبانی شورای ششم و شهرداری شیراز، اشاره کرد و افزود: علاوه بر تجهیز و بازسازی نردبان 32 متری، پنج دستگاه خودروی بنز، 6 ایسوزو قدیمی، دو تویوتا امداد و نجات و موتور چهار چرخ در ماه گذشته ده ست هیدرولیک امداد و نجات در حوادث مختلف به ارزش 110 میلیارد ریال به بدنه سازمان اضافه و در جهت تسریع در امدادرسانی به شهروندان در اختیار ایستگاه‌های تابعه قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/

نظر شما