شناسهٔ خبر: 57472574 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

آخرین وضعیت پله از زبان پزشکان

بعد از گزارش‌هایی که درباره وخامت حال پله و قریب‌الوقوع بودن مرگ او منتشر شد بیمارستان محل بستری اسطوره برزیلی اعلام کرد حال عمومی او بهبود پیدا کرده و پله در وضعیت پایدار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: بعد از گزارش‌هایی که درباره وخامت حال پله و قریب‌الوقوع بودن مرگ او منتشر شد بیمارستان محل بستری اسطوره برزیلی اعلام کرد حال عمومی او بهبود پیدا کرده و پله در وضعیت پایدار قرار دارد.

 ساعاتی پیش گزارش‌ها از برزیل حاکی از این بود که پله، اسطوره بزرگ فوتبال برزیل، در شرایط وخیمی به سر می‌برد و با توجه به ثمربخش نبودن معالجات او را در بیمارستان به بخش مراقبت‌های پایان حیات منتقل کرده‌اند و به احتمال زیاد به زودی خبر مرگ پله منتشر خواهد شد.

اما دقایقی پیش بیمارستان محل بستری شدن پله در بیانیه‌ای اطلاع داد معالجاتی که در این بیمارستان روی اسطوره برزیلی انجام شده موثر بوده و شرایط عفونت دستگاه تنفسی او را بهبود داده است. بیمارستان می‌گوید پله در حال حاضر در وضعیت پایدار به سر می‌برد.

اسطوره ۸۲ ساله برزیلی مدتی است با سرطان روده بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند. در بیانیه بیمارستان برزیلی آمده که شرایط پله در ساعت‌های گذشته بدتر نشده است و گزارش‌های رسانه‌ای درست نبوده است.

در گزارش‌های قبلی ادعا شده بود که بعد از عدم پاسخ مناسب پله به شیمی‌درمانی در بیمارستان او را به بخش مراقبت‌های پایان حیات منتقل کرده‌اند و در حال حاضر تنها مسکن به پله تزریق می‌شود.

بیمارستان محل بستری پله، بیمارستان آلبرت انیشتین در سائو پائولو، در بیانیه خود از منتشر کردن اطلاعات بیشتر خودداری کرد و گفت انتظار می‌رود رسانه‌ها اخبار رسمی درباره مرگ یک شخصیت را تنها از منابع رسمی پزشکی دنبال کنند.


 

نظر شما