شناسهٔ خبر: 57472392 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پاسخی از عباس عبدی درباره آجیل فروش سنندجی

صاحب‌خبر -

محمدجواد محمد زاده در توییتی نوشت: کاسب سنندجی که از رئیسی پذیرایی کرده بود مجبور شد بخاطر تهدیدها و ترس از جان خود و خانواده‌اش عذرخواهی کنه. عباس عبدی، جوادی یگانه و دیگر تحلیل‌گران اصلاحطلب که همه‌ی تحلیل‌ها و توصیه‌هاشون به سمت حکومت هست، حاضرند این حدّ از وحشی‌گری و تروریسم رو تحلیل و محکوم کنند؟

او‌ همچنین عباس عبدی را منشن کرده بود که به آن پاسخ داد

جناب آقای محمدزاده فکر نمی‌کنی حکومت را در کفه یکسانی با دیگران قراردادن بیش از این که بسود حکومت باشد توهین به قدرت مستقر است؟ من حتی یک کلمه از این تهدیدات را نخوانده‌ام. ولی همان لحظه که این فیلم و عکس را دیدم به درایت نداشته مشاوران دولت تاسف خوردم چون قابل پیش‌بینی بود.

بعلاوه شما هم بجای حمله به اینها سعی کنید حکومت را نقد کنید. نقد حکومت خدمت به آن است و نه خیانت. عدم نقد خیانت است. به کشور خود خیانت نکنیم. اگر شما اقدامات اعتراف گیری و محاکمات آنچنانی و تبعیض‌ها و تحقیرها و نقض قانون‌ها را تحلیل و محکوم کنید به حکومت خدمت کرده‌اید.

علت پاسخ دادن به شما هم احترامی است که می‌گذارم و الا اگر جز این بود نیازی به پاسخ دادن نبود. مسأله اصلی جامعه و بنده تهدید کنندگان سایبری نیستند که هزاران فحش نثار من هم می‌کنند. ولی آیا تا کنون جوابی از من شنیده‌اید؟

وقت خود را در پرداختن به آنان تلف نکنیم. متغیر اصلی در اصلاح مملکت حکومت است. بخش مهمی از مخالفان هم به نوعی محصول این وضع ناهنجار هستند که ساختار رسمی ایجاد کرده. خود دانید

انتهای پیام

نظر شما