شناسهٔ خبر: 57471484 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر

دوربین موبایل هواداران فقط روی مسی زوم می‌شود + عکس

تماشاگران علاقه‌مند آرژانتین و لیونل مسی با حضور در ورزشگاه احمد بن علی، تقابل مهم آلبی‌سلسته برابر استرالیا را نظاره می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب شنبه دوازدهم آذر تیم‌های ملی آرژانتین و استرالیا در دومین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن علی شهر الریان برابر یکدیگر قرار گرفتند و در نیمه اول، آرژانتین روی هنرنمایی پای چپ اسطوره فوتبال دنیا، مسی، یک بر صفر استرالیا را شکست داد.

پیش از آغاز این دیدار، با توجه به آمار و ارقام مشخص شد که لیونل مسی هزارمین بازی‌اش در دوران حرفه‌ای خود را انجام خواهد داد و بدین ترتیب این بازی علاوه بر اهمیت زیادی که پیش‌تر داشت، به یک تقابل خاطره‌انگیز تبدیل شد که تا سال‌ها در اذهان فوتبال‌دوستان باقی خواهد ماند.

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین که هزاران عاشق را برای تماشای جادوی خود به ورزشگاه‌های قطر کشانده، امشب نیز در ورزشگاه احمد بن علی یک‌بار دیگر محبوبیتش را به رخ جهان فوتبال کشید. پیش از سوت آغاز بازی، زمانی‌که مسی جلوتر از دیگر هم‌تیمی‌هایش به‌عنوان کاپیتان وارد زمین شد، تمام لنزهای موبایل تماشاگران به سمت وی روشن شد تا لحظاتی جاودانه را از اسطوره‌شان به‌ثبت برسانند.

دوربین موبایل هواداران فقط روی مسی زوم می‌شود +عکس

پیش‌تر مسی در بازی‌های مرحله گروهی نیز با همین شدت مورد توجه هواداران قرار گرفته بود و البته کریستیانو رونالدو نیز به‌عنوان رقیب دیرینه مسی با همین حد از استقبال خودش را در کانون توجهات قرار داده بود.

نظر شما