شناسهٔ خبر: 57471042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

طالقان صاحب بیمارستان تخصصی ۳۳ تختخوابی می شود

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان طالقان صاحب بیمارستان تخصصی ۳۳ تختخوابی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علی حدادی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به پرسش خبرنگار برنا در خصوص سهم استان البرز در بودجه ۱۴۰۲، اظهار کرد: بودجه و اعتبار البرز در سال ۱۴۰۲ از ۲۱ درصد در زمان کنونی به ۵۷ درصد خواهد رسید.

شهرستان طالقان صاحب بیمارستان تخصصی ۳۳ تختخوابی می شود

حدادی در جواب سوال دیگر خبرنگار برنا در خصوص ساخت بیمارستان تخصصی در شهرستان طالقان گفت: طی طرح سوال از وزیر بهداشت و درمان اعتبار سفر رییس جمهور برای افتتاح بیمارستان ها باید محقق شود.

وی در ادامه گفت : بیمارستان تخصصی ۳۳ تختخوابی طالقان با بودجه ۳۰ میلیارد تومان در حال ساخت است و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

من تمام آرای خود در صحن علنی مجلس را رسما اعلام می کنم.

حدادی در ادامه پاسخ به سوال خبرنگار برنا از استان البرز در خصوص طرح قانون شفافیت آرا نمایدگان مجلس و سایر قوا ۳ گانه پاسخ داد: ما در مجلس یازدهم به دنبال قانونی کردن طرح شفافیت کلیه قوا هستیم.

وی در ادامه گفت: در طرح شفافیت تنها به دنبال شفافیت آرای نمایندگان نیستیم، ما به دنبال ساخت سامانه شفافیت هستیم که تمام مسئولین از روسای سه قوه تا وزرا و نمایندگان مجلس تمام اموال ودارایی خود را شفاف در این سامانه ثبت کنند.

به دنبال قانون استقلال بانک مرکزی هستیم

سخنگو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : ما مجلس یازدهم به دنبال استقبال بانک مرزی هستیم.

وی ادامه داد: در این قانون که یکی از مصوبات مجلس است، اصلاح ساختار بانک مرکزی می باشد تا بتواند قیمتها را کنترل کند، توزیع اوراق واسناد را کنترل کند. این قانون از تورم جلوگیری می کند.

حدادی گفت: مجلس یازدهم بر اساس دو وظیفه سنگین قانونگذاری ونظارت میدانی است. براین اساس باید مجوزهای کسب و کار سازماندهی شوند و امضاهای طلایی حذف شوند.

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: در قانون جهش تولید مسکن، دولت موظف شده سالانه ۱ میلیون مسکن تهیه نماید.ازای نرو دولت موظف است زیر ساختهای لازم رافراهم کند و در بخش بافت های فرسوده باید امتیازات لازم داده شود،تامشارکت مردم را نیز در برگیرد. آنچه زیرساخت مورد نیاز شهرهای جدید بوده ازجمله انشعابات لازم وبرطرف کردن بلاتکلیفی مسکن مهراست.

حدادی در ادامه از قانونمند کردن واردات خودرو و جمع آوری بازار سیاه خودروهای داخلی خبر داد و گفت: این قانون می شود قطعه ساز تلاش کند قطعات خوب تولید کند و این امر در بحث آلودگی هوا بسیار مسمره ثمر خواهد بود.

تمام روستاها و چاه آب های استان شناسنامه دار شدند

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دوره مسئولیت خود تلاش کردم تمام روستاها و چاه های آب در استان البرز شناسنامه دار شوند.

وی گفت: در این طرح روستاهایی که در حوزه کشاورزی و دامداری فعال هستند، در بحث تقسیم آب استان اولویت بندی شوند تا از ذخیره آبی بهترین استفاده را داشته باشند.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما