شناسهٔ خبر: 57470971 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سخنگوی دولت: نامه رسمی معرفی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی فردا تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود

سخنگوی دولت گفت: در نشست مشترک دولت و مجلس که فردا به مناسبت ایام سالروز مجلس در محل مجلس شورای اسلامی برگزار می شود نامه رسمی معرفی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نیز تقدیم مجلس خواهد شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در ارتباط با بخش خبر ۲۱ گفت: تا پایان ماه جاری، ۱۰ تغییر مدیریتی در مجموعه دولت در سطح ملی و استانی انجام می شود.

وی ادامه داد: پیرو وعده ای که پیش از این، رئیس جمهور داده بود هم اکنون که کمتر از یک سوم از عمر دولت گذشته تغییرات مدیریتی آغاز شده و امروز دو تغییر، اطلاع رسانی شده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: با توجه به لزوم معرفی وزیر راه و شهرسازی، آقای مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه معرفی شدند و با توجه به اهمیت امور حوزه های اطلاع رسانی و رسانه، اصلاحی در ساختار آئین نامه شورای اطلاع رسانی دولت صورت گرفت و ترکیب و ساختار آن ارتقاء جایگاه پیدا کرد و وظایف سخنگوی دولت و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از هم تفکیک شدند و با این اصلاحات آقای دکتر سپهر خلجی به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی دولت منصوب شدند.

بهادری جهرمی افزود: مابقی تغییرات نیز به تدریج تا پایان ماه جاری به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی بیان داشت: فردا، دولت و مجلس نشست مشترکی را به مناسبت ایام سالروز مجلس در محل مجلس شورای اسلامی خواهند داشت که در این نشست، نامه رسمی معرفی وزیر پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی نیز تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما