شناسهٔ خبر: 57470548 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

۱۱ بازیکن آماده شگفتی‌سازی مقابل مسی

نفرات آغاز کننده بازی برای استرالیا در دیدار با آرژانتین مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال استرالیا جام جهانی ۲۰۲۲ را ناامید کننده و با شکست چهار بر یک مقابل فرانسه آغاز کرد، اما پس از آن فوق‌العاده ظاهر شد و توانست با دو برد متوالی برابر تونس و دانمارک، در جایگاه دوم جدول گروه D قرار بگیرد و به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها برسد.

تیم ملی فوتبال استرالیا که غیر از نخستین بازی و شکست برابر فرانسه، در دو دیدار گذشته‌اش با چهار مدافع بازی کرده بود، امشب هم همین شکل دفاعی را مقابل آرژانتین خواهد داشت و امیدوار به شگفتی‌سازی برابر یاران لیونل مسی است.

متئو رایان، هری سوتار، کای رولز، میلوس دگنک، عزیز بهیچ، آرون موی، جکسون ایروینه، متئو لکی، کینو بیکس، ریلی مک‌گری و میچل دوک ۱۱ بازیکنی هستند که گراهام آرنولد در ترکیب ابتدایی تیم ملی استرالیا مقابل آرژانتین قرار داده و به دنبال برتری است.

کانگوروها در شرایطی امشب دیدار مقابل آرژانتین را آغاز می‌کنند که نسبت به دیدار اخیرشان که توانستند دانمارک را شکست بدهند، فقط یک تغییر در پست وینگر چپ داشته‌اند و کرگ گودوین جای خود را به کینو بیکس داده است.

گفتنی است، دیدار تیم‌های ملی استرالیا و آرژانتین در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه احمد بن علی آغاز خواهد شد.

نظر شما