شناسهٔ خبر: 57470376 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

روملو ماندنی است:

علیرغم شب فاجعه‌بار: تکلیف ستاره بلژیکی معلوم شد

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، احتمالا در سال های آینده نیز در این باشگاه باقی خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای روملو لوکاکو در اینتر به بدترین شکل ممکن آغاز شد و این بازیکن بعد از سپری کردن دوره ای دشوار در چلسی، به محض بازگشت به ایتالیا دچار مصدومیت شدیدی شد. روملو لوکاکو در بخش اول فصل و پیش از جام جهانی تنها پنج بار با لباس اینتر به میدان رفت و خبری از این بازیکن در ترکیب تیم ملی بلژیک در ابتدای جام جهانی نیز نبود. اما در آخرین بازی این تیم در مرحله گروهی و تقابل با کرواسی بود که شاید بدترین روز زندگی روملو لوکاکو رقم خورد.

این بازیکن در نیمه دوم چهار موقعیت مسلم و فوق العاده گلزنی را از دست داده و یک تنه زمینه حذف زودهنگام بلژیک پرستاره را مهیا کرد. برخی اخبار خبر از عدم تمایل اینتر به ادامه همکاری با لوکاکو و احتمال بازگشت او به چلسی داده بودند، اما به نظر می رسید سیمونه اینزاگی هنوز به روملو اعتماد دارد.

سایت کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد روملو لوکاکو با تمدید قرارداد قرضی خود، در فصل بعد هم در اینتر خواهد ماند. مدیران اینتر قصد دارند راه حل بهتری نسبت به توافق تابستان پیش با چلسی پیدا کنند و اگر این اتفاق رخ دهد، روملو لوکاکو فصل بعد نیز در رختکن نراتزوری باقی خواهد ماند و این باشگاه ایتالیایی در تابستان سال ۲۰۲۴ برای دائمی کردن قرارداد این بازیکن اقدام خواهند کرد. خود این ستاره بلژیکی نیز ترجیح می دهد در سال های آتی در اینتر باقی بماند و علیرغم شرایط دشوار این فصل، باشگاه به روملو لوکاکو اعتماد داشته و خواهان ادامه این همکاری است.

نظر شما