شناسهٔ خبر: 57470162 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گرگ برهالتر:

بابت این باخت ناامیدیم، اما به خودمان افتخار می‌کنیم

گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، عملکرد تیمش در مدت اخیر را مورد ستایش قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا که در گروه دوم رقابت های جام جهانی موفق به قرار گرفتن در رتبه دوم و صعود به دور بعد شده بود، امروز کار دشواری برابر تیم ملی هلند داشته و در نهایت با قبول شکست 1-3، در دور یک هشتم نهایی جام جهانی با این تورنمنت وداع کرد. گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، به تمجید از عملکرد تیمش در سال های اخیر پرداخته و البته شکست برابر هلند را دشوار توصیف کرد.

گرگ برهالتر گفت: "کنار آمدن با این شکست دشوار است. این گروه خیلی خوب و نزدیکی از بازیکنان تیم ملی آمریکا است. شکست امروز ما به خاطر عدم تلاش نبود. بازیکنان تیم در طول 90 دقیقه با تمام توان خود برای کسب نتیجه تلاش کردند، اما ما در نهایت مقابل هلند مغلوب شدیم.

در کل عملکردمان واقعا باعث افتخار است. وقتی به این فکر می کنید که چگونه این گروه در سه سال و نیم گذشته گرد هم آمده و تلاش کرده اند، این دستاورد را واقعا خاص می دانید. اغلب چنین پیوندی بین هم تیمی ها، کادر فنی و همه اعضای تیم ایجاد نمی شود. من واقعا به این گروه افتخار می کنم، اما از نتیجه و شکست امروز برابر تیم ملی هلند به شدت ناامید هستم.

ما در این مدت در مواردی پیشرفت داشته ایم. وقتی مردم به تیم ما نگاه می‌کنند، تیمی با هویت را در زمین می‌بینند. بازیکنانی که با تمام انرژی وارد میدان شده و برای موفقیت یکدیگر می‌جنگند. مردم بازیکنان بااستعدادی را در زمین می بینند. پس ما در این مدت پیشرفت کرده ایم، اما در این شب خاص متاسفانه شکست خوردیم."

نظر شما